OMA's gezocht !!!

lulu

Rookie
2 mei 2008
4
0
Hey allemaal...
Ja zal wel niet gewoon zijn deze oproep maar dit is ook eens wat anders... want op 25 mei a.s. organiseerd YCC-Holland een treffen speciaal voor motorrijdende oma's!
Dit bijzondere treffen start op de Grote Markt (verzamelen bij Café Studio) en vandaar (na een wedstrijdje langzaam rijden :) vertrekken wij via Spaardam richting Amsterdam (Ruigoord) terugrit weer naar Haarlem waar alle oma's (en de rest van de deelnemers) nog even kunnen genieten van een sixties band wat happen en dranken bij Café Studio.
Hoop dat iedereen motorrijdende oma's even op de hoogte brengt van dit gebeuren dan zien wij elkaar de 25e mei in Haarlem.
Iedereen is natuurlijk welkom (er komt een vermelding in het Guinness Book of Records, 1e Oma treffen!)
groeten,
YCC-Holland,Haarlem :]
full
 
Zo te zien nogal veel in het nieuws geweest BTW :P

Kzag het ineens op Fok en nog veel meer site's...
 
Laatst bewerkt:
Motoroma's gezocht?

Mosterd na de maaltijd maar mij (ons) was niets bekend van deze rit.
In Nieuwleusen (Overijssel) zitten de meeste motorrijders van Nederland (gemidd. per inw.).
Dus vast ook veel oma's. Ik ben er ook 1. Wat werd gezocht? Oma's die er als oma uitzien, vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd of oma's met kleinkinderen (it's me)? Hoe kom ik in contact met de voorzitter van deze motorclub? Misschien wat eerder landelijk bekendheid aan geven?

Met vriendelijke groeten,

MotorOmaBabe
full
 
Sjips heb ik het gemist -O- , omdat man lief 50 werd *O* , en onze kleindochter ook bij ons was :9~
 
Motoroma's gezocht?

Mosterd na de maaltijd maar mij (ons) was niets bekend van deze rit.
In Nieuwleusen (Overijssel) zitten de meeste motorrijders van Nederland (gemidd. per inw.).
Dus vast ook veel oma's. Ik ben er ook 1. Wat werd gezocht? Oma's die er als oma uitzien, vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd of oma's met kleinkinderen (it's me)? Hoe kom ik in contact met de voorzitter van deze motorclub? Misschien wat eerder landelijk bekendheid aan geven?

Met vriendelijke groeten,

MotorOmaBabe[afbeelding]

Ja zoiets, groetjes oma meta
 
Gewoon mailen omatreffen@ycc-holland.nl

en het gaat om oma's echte oma's er waren er hioer die er best goed uitzagen, maar ze hadden kleinkinderen ( die hoef je niet per se mee te nemen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan