Ombouw project KTM LC4

150 Euro voor een LC 4 met kenteken?????????????????
Had die vriend nog iets goed te maken met je?
Op een EXC zit zo'n tussendemper standaard, maar op een SX een gewone bocht trouwens.
 
150 Euro voor een LC 4 met kenteken?????????????????
Had die vriend nog iets goed te maken met je?
Op een EXC zit zo'n tussendemper standaard, maar op een SX een gewone bocht trouwens.

Hij moest d'r vanaf. Als hij een vrij-waaringsbewijs had vond ie het al goed *D
 
Die nieuwe foto's zijn een stuk duidelijker RUUD. De vork ziet er ook nog mooi uit. Tja, echt een koopje hoor :) . Ga je op korte termijn beginnen met de ombouw?
 
Dan gaat dat d'r in ieders geval gewoon tussen uit en wordt het gewoon een rvs buis. Ik erger me hier namelijk dood aan

Ga je die zelf maken? Zo ja, maak er dan nog een paar. Ik heb er ook nog 2 nodig :)
 
Ga je die zelf maken? Zo ja, maak er dan nog een paar. Ik heb er ook nog 2 nodig :)

Ik was van plan hier een dezer dagen aan te beginnen ja. maak ik ook meteen twee nieuwe uitlaatbochten en een nieuwe collector zonder demper d'r. Ik was van plan dit van RVS te gaan maken. Moet denk wel lukken. zal natuurlijk wel flink wat tijd in gaan zitten, maar het resultaat zal d'r zijn.

En als ik die van mij binnen afzienbare tijd kan maken zal ik zien wat ik voor jou kan doen
 
Ik was van plan hier een dezer dagen aan te beginnen ja. maak ik ook meteen twee nieuwe uitlaatbochten en een nieuwe collector zonder demper d'r. Ik was van plan dit van RVS te gaan maken. Moet denk wel lukken. zal natuurlijk wel flink wat tijd in gaan zitten, maar het resultaat zal d'r zijn.

En als ik die van mij binnen afzienbare tijd kan maken zal ik zien wat ik voor jou kan doen

Ik kan je oude uitlaat spul waarschijnlijk ook wel gebruiken. Ik heb nog 2 KTM projekten waar ik mee bezig ben zo af en toe en hoe het eruit ziet vind ik niet belangrijk. Bovendien is 1 van de 2 een 400 blok en daar heb je niet zoveel problemen met de uitlaat dikte mee :)
 
Ik kan je oude uitlaat spul waarschijnlijk ook wel gebruiken. Ik heb nog 2 KTM projekten waar ik mee bezig ben zo af en toe en hoe het eruit ziet vind ik niet belangrijk. Bovendien is 1 van de 2 een 400 blok en daar heb je niet zoveel problemen met de uitlaat dikte mee :)

Dan kunnen we misschien wel wat regelen. Ik ben namelijk nog op zoek naar een kickstarter. Deze heb ik namelijk zelf gemaakt maar is wat aan de zware kant waardoor hij heel de tijd naar beneden valt tijdens het rijden. En met een touwtje om hoog hangen vind ik eigenlijk geen porum
 
Iemand misschien enig idee of deze tank buddy en kappen pas te maken zijn op mijn lc4'tje. ik kwam ze op marktplaats tegen en zoiets heb ik denk wel nodig om d'r nieuwere kappen op te kunnen zetten.
46776%5b1%5d.jpg


Het model staat d'r niet bij, maar daar komen we vast wel uit.
 
Geen idee, maar als ze passen kan ik je oude tank en kappen wel weer gebruiken :) Zal ff informeren voor een kickstarter.
 
Iemand misschien enig idee of deze tank buddy en kappen pas te maken zijn op mijn lc4'tje. ik kwam ze op marktplaats tegen en zoiets heb ik denk wel nodig om d'r nieuwere kappen op te kunnen zetten.
(Afbeelding)

Het model staat d'r niet bij, maar daar komen we vast wel uit.

Waar blijven die die-hard ktm'ers die ik nu nodig heb?
 
Iemand misschien enig idee of deze tank buddy en kappen pas te maken zijn op mijn lc4'tje. ik kwam ze op marktplaats tegen en zoiets heb ik denk wel nodig om d'r nieuwere kappen op te kunnen zetten.
(Afbeelding)

Het model staat d'r niet bij, maar daar komen we vast wel uit.

Van welk soort KTM komt dit plastic vanaf?
Zo op het oog komt het van een EXC of SX.

Of is het van een nieuwer type LC4? Is ook goed mogelijk, aan het zitje te zien tenminste.
 
uhm jammer dat het niet past. leek me wel een leuk setje.

Maar toch goed dat ik het ekkes gevraagd heb, dat scheelt mij namelijk weer een flinke rit. :}
 
Dat setje is van een 450exc of 520exc ± 2000 tot 2002 en dat gaat niet zomaar passen, ik heb een 620 gehad en heb nu ook een 520 en dat is toch een stuk anders.
 
weet iemand of een nieuw type KTM achterspatbord past op een 'oud' type lc4 620 uit 1996??? Ik bedoel het nieuwe type spatbord wat meer in een puntvorm eindigt.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ruud.

Ik las net over jouw superkoopje en je verbouwplannen. Nog belangstelling voor een setje up side down veerpoten voor een Off road. komen oorspronkelijk uit een Honda of KTM Laat me maar ff weten

0516 542436
 
Terug
Bovenaan Onderaan