ombouw tweetakt naar viertakt

nou haha wat leuk. ga wel naar een ander forum. mischien word ik daar wel serieus genomen. en als je dan een som neer zet doe dan ook een die kan, want dit getuigd niet van veel iq. nou nog veel plezier met het kinderachtige gedoe. de mzzl.
 
nou haha wat leuk. ga wel naar een ander forum. mischien word ik daar wel serieus genomen. en als je dan een som neer zet doe dan ook een die kan, want dit getuigd niet van veel iq. nou nog veel plezier met het kinderachtige gedoe. de mzzl.


Die som kan wel , dus aan wie zijn intelligentie het ligt weet ik niet. :+ En de gene die weet wat IQ betekent heeft een hoog IQ.

Volgens mij is het intelligentiequotiënt . :9


De mzzl.
 
Ik wil niet serieus GENOMEN worden, niet hier op het forum maar eigenlijk helemaal nergens,maar ook voor mensen die dat wel willen zijn vast forums/fora?...wat was ook al weer het meervoud van forum?
Maar goed, ben je er al uit wat je gaat doen?
 
Ik wil niet serieus GENOMEN worden, niet hier op het forum maar eigenlijk helemaal nergens,maar ook voor mensen die dat wel willen zijn vast forums/fora?...wat was ook al weer het meervoud van forum?
Maar goed, ben je er al uit wat je gaat doen?
bedoel je el of mij ?
 
Ik ga de overstap naar viertakt maken. Heb mijn tweetaktblok verkocht aan iemand met een sxs met kapot motorblok. (Die gaat weer tweetakt) Ik heb al min of meer van zot een blok en frame gekocht.
Moet alleen ff geduld hebben want de motor van mijn bestelbus heeft de laatste adem uitgeblazen. Sta je met je gipspoot op de snelweg. En wie reed? Uh tja. Heb hele blok al uit elkaar en zal volgende week wel weer rijden.
Maar wat betreft de motorfiets: in ieder geval die cilinder laten boren en andere slag erin. Andere carburateur, kop flowen en in en uitlaatpoorten grote frezen. Nokkenas met hogere nokken. En ontsteking weet ik nog niet. Uitlaatsysteem wil ik zelf in elkaar lassen. Misschien dat er nog iets mogelijk is met een andere versnellingsbak. Ook nog maar eens kijken of er aan de oliepomp nog iets is te verbeteren. Plasticwerk van een 250 of zo om de fiets iets slanker te maken. En dan tunen. Maar dan is het uiteindelijk wel februari en het budget verbruikt. En dan racen!!!!!!!
 
full


de donor
 
elke keer als ik naar de balhoofdhoek van die viertakt kijk denk ik dat de hoek grote is dan die van tweetakt. kan ook gezichts bedrog zijn om dat ie op de stander iets achterover helt. anders zal ik die hoek ook kleiner moeten maken ben ik bang.
 
Ga je er een lange slag krukas ingooien? zal wel he? (meer cc, meer koppel :P )
 
Nog een blauw blok zie ik?...............is al een oudje dan :)
Die dikke tank zijn vast wel liefhebbers voor te vinden trouwens.
 
ja is ook zo, maar als alles er eigenlijk toch al nieuw in op en aan komt dan maakt dat ook al niet meer uit. en die tank laat ik achter want daar heb ik toch niks aan. dus voor de tank moet je bij zot zijn.
 
welke klasse rij je eigenlijk???



aan de motorfiets te zien is er ook een oldtimer-shorttrack klasse
 
Heeft niks met oldtimers te maken, deze types voldoen gewoon goed voor dit werk er is ook niet veel meer veranderd aan een 5oocc na bj 90. andries homans werd vorig jaar 9e op het nk met precies dezelfde machine. En het jaar ervoor paul koolhaas 5 e op het nk ook op precies dezelfde machine. Dus aan de leeftijd ligt het niet en het scheelt wel veel in prijs. als jij naar die filmpjes hebt gekeken dan heb je ook nog wel een paar bejaarde honda's gezien doen ook niet onder voor die jonge machine's.
Alleen nu begint de viertakt op te komen. De techniek word steeds beter. Daarom wordt het nu tijd om afschijt te nemen van de tweetakt.

maar wat mij betreft is op deze topic wel genoeg gezegd.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan