Ombouwen van EXC 525 naar Supermotard

Ik heb toch de RACE variant besteld. *O* Heb hem hard nodig ik dacht kan wel even rijden met cross schijven maar dat is echt niks ik heb hem volgens mij al een klein beetje krom geremt |(
zo gauw ik de schijf heb zal ik het posten
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een andere klauw? Ik weet namelijk niet of een crossklauw met nieuwe blokken om deze schijf gaat passen..... En dan heb je uiteraard ook nog een adapter nodig
 
nog geen andere klauw, adapter heb ik er ook bij besteld dat weet ik eigelijk ook niet of dat gaat passen met nieuwe blokken.
zal ik nog even navragen. maar als ik een andere klauw wil wat raad jij mij dan aan en rond welke prijs klasse zit dat dan?
 
Hangt ervan af wat je budget is en wat je wilt :) een leuke 4 zuiger Brembo wordt je op ebay mee doodgegooid en kan je voor 5 tientjes hebben met wat geluk

Als je wat spaarcenten hebt kan je de bijbehorende motomaster klauw kopen
 
Klein updateje: *O*

Wat spulletjes gekocht voor onderhoud
-voorvering gereviseerd
-groter voortandwieltje erop gezet
-km teller kabel
-en eindelijk een voorspatbordje

Foto-WO6JSGK4.jpg

Foto-YR7UGYNA.jpg


en als het goed is komt eind deze week mijn grote schijf binnen. :}
het is toch die straatversie motomaster geworden omdat je bij die race variant ook gelijk andere klauw moet omdat dit met nieuwe blokken waarschijnlijk niet past
en voorlopig zit een nieuwe klauw er voor mij nog niet in zo doende maar als die binnen is post ik fotoos dit zal ook al een dikke vooruit gang zijn want cross schijf :X

Nou heb ik nog een vraagje over mijn km teller hij werkt al wel maar is nog ingesteld op een 21'' wiel nou kan ik in de manual nergens vinden hoe je dit moet wijzigen achterop het tellertje staan wel wat codes en er staat 17" bij dus het is zeker mogelijk lijkt mij alleen hoe, iemand enig idee :?
 
zo ff de oma weg geschopt hier!
want ik heb eindelijk mijn grote Remschijf binnen wat een verbetering is dat :] ik was die cross schijf erg beu :r

de nieuwe spulletjes: *O*
Foto-PDJTL6B8.jpg


Het resultaat:
Foto-V6F6WOVI.jpg


Foto-OUBNYG3B.jpg
 
Vergeet je niet een van de belangrijkste dingen van allemaal? De vering/demping?


Tuurlijk is vering demping belangrijk, maar bij beginnend sm gebruik kun je best nog met de endurovering rijden. Gewoon een beetje bijdraaien en je kan er zo het circuit mee op.

Ik doe het al een tijdje met de "gewone endurovering" op het circuit en dat gaat nog best goed. Ik heb er (nog) niet veel last van. Als je gevorderd begint te worden, dan zal je misschien wel aan aanpassing moeten gaan denken.
Maar voorlopig is die grote schijf met bijpassende klauw voldoende!

Gewoon lekker op straat wennen aan je fiets en dan zie ik je binnenkort wel op circuit!!!
}) :] :Y
 
Zo heb nog wat leuke spulletjes gekocht voor de KTM zodat ik binnekort is een keer naar het circuit kan :]

Foto-OBBUTHD7.jpg
 
Mooie spulletjes!!

Toch maar wel eens proberen op het circuit? Ga je geen spijt van krijgen!

Denk ook aan een slangenklem met een stukje tuinslang om je demper, blijft die ook onbeschadigd bij eventuele valpartijen!

Iig, tot binnenkort dan maar op Landsard?????
 
He Frank,

ik was gewoon ff benieuwd. Wil jij je crosswielen niet toevallig verkopen en wat moet je er dan voor hebben?

Ik wil wat enduro erbij gaan doen en moet alleen nog wielen hebben. Misschien dat jij ze wel kwijt wil voor een mooi prijsje?
Of wil je ze toch nog bewaren voor toekomstige off-road ritten?

Ik hoor het wel.
groeten,
Je collega bij standard aero
 
uhm daar moet ik ff over nadenken, wil niet graag meer met mijn motor het zand in duiken maar toch. Ik zal er even over nadenken en je zsm iets laten weten.
Ik kom waarschijnlijk donderdag en vrijdag bij standart aero werken zie ik je meschien wel.

Gr. Frank
 
Ik heb besloten nog even te wachten totdat die maat van me zijn moto aanschaft.

Ik moet nu ook altijd alleen naar het circuit en om dan ook nog alleen enduro te gaan rijden is misschien iets teveel van het goeie.

Het is toch altijd leuker om met 2en of meer te gaan crossen.

De maat van de assen is trouwens de goeie. Dus ik zou de wielen graag over een tijdje van je overnemen. Hopelijk heb je ze dan nog.


Maar voor nu: Toch bedankt!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb besloten nog even te wachten totdat die maat van me zijn moto aanschaft.

Ik moet nu ook altijd alleen naar het circuit en om dan ook nog alleen enduro te gaan rijden is misschien iets teveel van het goeie.

Het is toch altijd leuker om met 2en of meer te gaan crossen.

De maat van de assen is trouwens de goeie. Dus ik zou de wielen graag over een tijdje van je overnemen. Hopelijk heb je ze dan nog.


Maar voor nu: Toch bedankt!!!

okee,

dan hoor ik het wel.

Gr. Frank
 
Terug
Bovenaan Onderaan