Ombouwen Yamaha Diversion

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een Yamaha Diversion 600 om te bouwen naar een naked bike ??

Ik weet dat er Diversion XJ600N machine\'s op de markt echter het is mij onbekend of het mogelijk is om een \"normaal\" type met tophalf om te bouwen naar zo\'n model
 
oude tellers zijn niet meer te gebruiken ???

hoeveel zou ik er +- voor kwijt zijn dan ?

ik hoopte eigenlijk dat er een ombouwset voor te koop was
 
Nieuwe koplamp, nieuwe klokjes en nieuwe knipperlichten heb je nodig. Maar ik betwijfel of het er mooier op wordt: wegens een \"accidentje\" heeft de topkuip van mijn voormalige diversion er half afgelegen en ik vond het er niet echt mooi uitzien. De topkuip zit vast aan het frame op drie plaatsen: aan beide zijden aan het eind van de topkuip en aan een metalen strip aan het balhoofd. Je gaat dus twee gaten in je frame en een strip aan je balhoofd zien en dat is lelijk. Daarnaast kan het zo zijn dat de topkuip zelf contact heeft gehad met het frame of tank waardoor de lak beschadigd is.

Is het geen idee om gewoon een XJ600N te kopen?
 
ik kan voor weinig een diversion kopen met (lichte) schade , aangezien ik de N versie mooier vind was mijn idee om deze motor om te bouwen naar zo\'n N versie

Die gaten, waar zitten ze (erg in het zicht) / zijn ze niet weg te werken ?

Ik heb ff bij Louis gezocht en daar wel wat dingen gevonden op teller/armatuur gebied (is het mogelijk om de huidige km tellerkabel enz wel te gebruiken ?)
 
Je kunt natuurlijk ook proberen om op de motorsloop een nieuw kuipje op de kop te tikken. Idee :?

Mijn divje was geel en dan willen donkere gaten in je frame nogal opvallen. Als je een donkere kleur hebt, valt het wel mee denk ik. Wellicht dat je de gaten op een of andere manier moet dichten ivm roest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan