Omdat hier toch veel comp nerds komen!!!!

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
misc.php


Bijlage: Voorlichting.gif
 
HHmm...dan is er vast ook een compnerd die me kan vertellen hoe ik jouw plaatje te zien krijg ipv dat kruisje... :?

Zolang ze maar een motorpassie hebben is het toch
goed?



BTW Misschien ben ik het wel schuld, toen ik deze pagina niet meer opkwam heb ik maar eens op GoT geinformeerd...misschien is er wat blijven hangen...


(aah...zie het plaatje :) )
 
Nog een vraagje aan de comp nerds ;) Waarom kan ik met IE6 geen afbeeldingen meer als jpg opslaan?
 
HHmm...dan is er vast ook een compnerd die me kan vertellen hoe ik jouw plaatje te zien krijg ipv dat kruisje... :?


(aah...zie het plaatje :) )

Je moet me natuurlijk wel even de tijd geven me post te editten, attachment klikken, url kopieen, post editten, op slaan ect.
 
Maar als je het joggie ziet kijken is volgens mij zijn HARDDISK gecrashed.
 
Over Crop-circles gesproken..

Valt jullie nooit op dat ze altijd in graan zijn :?
Als ik een UFO was zou ik best een keertje in
mais of zo willen landen.. :+
 
Over Crop-circles gesproken..

Valt jullie nooit op dat ze altijd in graan zijn :?
Als ik een UFO was zou ik best een keertje in
mais of zo willen landen.. :+

Neee, ben niet zo\'n offroad freak, doe maar een stukkie asfalt.
 
Als ik een UFO was, dan zou ik mezelf een voertuig op twee wielen aanschaffen en daarmee over die infrastructurele horizontransits verplaatsen. En om te zorgen dat niemand mij zal herkennen als een \'groen mannetje\', zou ik een vermomming dragen (wat ik dan een helm zal noemen). 8-)

signed - Martian X989-> NO-MIB !!



ps: volgens mij ben ik de enigste mf-er die nu op dit tijdstip hier zit...
 
trage compu op mijn werk , ben ik eindelijk ingelogged moet ik alweer aan het werk :(

Als ik een ufo was zou ik toch wel een burn out in dat graan willen maken. :+
 
Nog een vraagje aan de comp nerds ;) Waarom kan ik met IE6 geen afbeeldingen meer als jpg opslaan?

Omdat die windows crap daar niet voor bedoeld is.
Nee, maar wat bedoel je precies?
Als je iets van een pagina wilt opslaan (\"save pic as\") dan moet je in principe het plaatje in het betreffende formaat opslaan. In een ander (teken-)programma kan je het wel weer als een ander formaat opslaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan