Omgebouwde of naked Pan European

Snijworst

MF'er
12 aug 2015
69
3
Zijn er hier ook leden die hun Pan European hebben omgebouwd naar bijv een naked of één die op een andere manier bijzonder is?
 
Ik ben zelf niet van plan een ombouw te gaan doen, maar we willen als onderdeel van een evenement een soort kleine bikeshow proberen te organiseren...
 
Nee zeker niet, die van mij heeft alleen nog maar leeftijdstuning gehad.
En weer en wind meegemaakt. Alles wat los zat is zo goedkoop mogelijk weer vastgezet of verdwenen.
Dat is het ongeveer. Ik zou willen dat ik de mijne zo om zou kunnen bouwen.
Heb er wel eens een op de beurs zien staan, in steampunk editie

Ah die is / was ook te koop

 
Nee zeker niet, die van mij heeft alleen nog maar leeftijdstuning gehad.
En weer en wind meegemaakt. Alles wat los zat is zo goedkoop mogelijk weer vastgezet of verdwenen.
Dat is het ongeveer. Ik zou willen dat ik de mijne zo om zou kunnen bouwen.
Heb er wel eens een op de beurs zien staan, in steampunk editie

Ah die is / was ook te koop


Neen , geef ik nog geen 500€ voor , laat staan 3900€ hahaha
 
Deze is goed gelukt:
1993-honda-st1100-pan-european-88366-968.jpg
 
@IJzervreter Die ziet er inderdaad goed uit, het kuipje had wel wat minder "log" gemogen wat mij betreft, maar zo;n ombouw zou ik wel zien zitten.

Ik vind het vooral een gedoe wat er allemaal moet gebeuren met de abs computer en andere electra die achter de kuip verscholen zit.
 
Thanx maar het gaat me niet om ideeën. Ik ben echt op zoek naar mensen die al iets hebben of er mee bezig zijn. Zoals gezegd, t is voor een te organiseren bikeshow(tje)...
 
@IJzervreter Die ziet er inderdaad goed uit, het kuipje had wel wat minder "log" gemogen wat mij betreft, maar zo;n ombouw zou ik wel zien zitten.

Ik vind het vooral een gedoe wat er allemaal moet gebeuren met de abs computer en andere electra die achter de kuip verscholen zit.
Je zegt dat die van jou wel bijzonder is, bijzonder genoeg voor een foto?
 
Terug
Bovenaan Onderaan