Omgeving Alblasserwaard/Vijfheerenlanden Deel 3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of ik scheef ben? Denk dat Chris het al beantwoord heeft _O-
(Verbaasd me dat Jarl en Chris mijn "befaamde" Wii-Golf moment nog niet hebben laten zien)

Snap prima wat jij bedoelt. Ben ook een twijfelaar op dat gebied. Haal dan iets in huis, waar ik uiteindelijk niet tevreden over ben en dus niet gebruik.

Jullie huismerk is toch Vanucci en Probiker toch? Persoonlijk ook niet mijn cup-of-tea. Het design van sommige jassen :r Over de kwaliteit ervan kan ik niet meepraten.

Ja, daar heb je een punt over het schoonhouden. Krijgt die Chris toch nog zijn zin :o

Lekker niks van jouw collega's aantrekken :) Kan je tenminste jouw jas zonder moeite vinden, terwijl zij nog bezig zijn met zoeken. :+

Sidenote: Ik heb bij jullie toen wel mijn Rev'It pak gehaald, waar ik nog steeds tevreden over ben :Y
Jij bent dan vast die kerel met dat hondje? :)
En ik werk al een hele poos niet meer bij Zoom hoor, de zaak waar ik me nu ingewroet heb zit in Hoorn. Daar kan ik vrijwel alles bestellen wat ik maar wil, al ben ik toch geen goed plaatjes mens.. en je wilt toch niet alles halen. Bij Zoom zelf heb ik ook alleen mijn Rev'it leren pak gehaald, de rest is leeeeluk *D

Komt net een klant binnen om te vragen voor een accu voor zn nieuwe motor; een LX 650 cc Suzuki Swift.. :+ :+

@daan als het morgen door gaat moet ik je van het weekend ff zien :)
Ik vind je ook heel lief! Maarre, je arm wordt morgen afgemaakt? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan