Omgeving Alblasserwaard/Vijfheerenlanden Deel 3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeeee nieuw deeltje !!!!

wanneer was die nieuwjaarsrit nou ook alweer??

ik hoop aan t eind van 1e week van jan weer te kunnen rijden *O*

kuipjes zijn nu bij de spuiter... worden zwart met rode metallic flakes *O*



@ chris... hoop dat t niets voorstelt die dynamo.... heb ff voor je gekeke maar ik heb geen andere spoel voor je tusse me andere blokke -O-
 
Laatst bewerkt:
lol suzuki's beter?!!?

waarom heb ik dan een keer snachts in de stromende regen langs de snelweg een suzuki moeten helpe :+ ik noem geen name...vond t maar een raar FIGUUR _O-
 
Goedemoggel allemaal... Vraagje. wat is de planning voor 6januari?
 
lijkt me wel leuk om weer eens met zijn alle te eten (s'avonds dan)
kunnen ook de niet rijders mee
 
hehehe enige voordeel dat me motor aan gort is.... is dat ik niet hoef te rijden in dit koude weer, en dat me motor niet door de pekel hoeft :P
 
Ik vond het vandaag wel meevallen... alleen lastig als je steeds dat stuif en sneeuwvlokjes van je vizier moet vegen...
geen last van die laag pekel op je vizier? :X

mijn motor is nou echt pikzwart :X

ik krijg ook pas de laatste km's last van me tenen :)
 
@silver: dat is de uitzondering die de regel bevestigd O-)

Gisteren met de motor weg geweest... zwaar irritant die pekel op m'n vizier B| Lekker zonnetje erbij en ik zag helemaal niks meer. En ook koude tenen inderdaad :P

Was toch wel blij dat ik gistermiddag de auto van m'n vriendin kon lenen om naar TNT te gaan (ik moest wel, want ik moest m'n kerstpakket ophalen O-) :+ ) Moet nog een nieuwe reden verzinnen voor vanmiddag alleen.... iemand nog tips?
 
Hier heeft de schoonmaakster een kerstpakket wat ik van een leverancier had gehad meegenomen. Denk dat ze dacht dat het die voor haar was :(

En er zaten allemaal leuke dingen in :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan