Omgeving Den Haag

bull max

MF'er
7 mrt 2003
119
0
Voorburg
Wie is er net als ik helemaal bezeten van motor rijden (wie eigenlijk niet) en zou eens een stukje willen gaan touren in de regio.
ik ben nog niet een ervaren rijder ik heb sinds januari mijn papiertje
en ik rij op een zzr 600, laat eens wat weten want rijden alleen is toch minder leuk.
 
Geef je op voor de OBBT! Is erg gezellig, je leert meteen een hoop mensen kennen en het tempo is lekker relaxed! Heb ik ook gedaan en is echt een aanrader!
 
Ik Megaladon en een maat van me Hexanide komen uit Delft ik heb nu nog geen motor maar hexanide heeft net 5 dagen een yamaha thundercat uit 97 en daar rijd ik ook af en toe op

greatz megaladon
 
Ikke en Yun ook Delftenaren. Ik rij al een tijdje maar Yun ook nog maar net, ken al wel wat aardige ritjes hier in de buurt. Als 't mooi weer is rijden we, dus als je mee wilt stuur je maar een mailtje of zo...
 
Wie is er net als ik helemaal bezeten van motor rijden (wie eigenlijk niet) en zou eens een stukje willen gaan touren in de regio.
ik ben nog niet een ervaren rijder ik heb sinds januari mijn papiertje
en ik rij op een zzr 600, laat eens wat weten want rijden alleen is toch minder leuk.
Als je lekker wil gaan rijden moet je mee gaan naar de mf meeting zuidholland @macdrive
 
Terug
Bovenaan Onderaan