Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus Bob, das behoorlijk dik! Beterschap en je fiets komt wel goed. Hopelijk snel weer een normale hand, das het belangrijkste.
 
En dan nog twee filmpjes gemaakt met het mobieltje: eerst van gsxffie die m ff strak door de bocht knalt (zoals het hoort zeg maar). En daarna van mij in dezelfde bocht. Niet letten op m'n beschamende bochtsnelheid, maar wel op het heerlijke droge commentaar van gsxffie!!
_O- Dat commentaar ....'jaaaa daar komt ie...strak bochie...en daar gaat ie in de verte naaaaar.........rechts!'
 
Dick, laten we er half 1 van maken? Kan dat? Ik zit midden in een aflevering van PrisonBreak...
 
Yes megaspannend!! Kheb heel de dag, dus 3, 4 uur is geen probleem. Zie je over een uur!

Heb je fotoshoottijd ingepland ook *D

Wil wel eens mooie foto's van m'n fiets.
 
Laatst bewerkt:
Als er meer mensen mee willen, is er nog plek zat hoor. Of is iedereen aan het werk?
 
Yes megaspannend!! Kheb heel de dag, dus 3, 4 uur is geen probleem. Zie je over een uur!

Heb je fotoshoottijd ingepland ook *D

Wil wel eens mooie foto's van m'n fiets.
Eh oh ja zouden we ook doen he? Kan je in de OP met je fietsie! Ik ga geen 3 uur rijden met een cameratas, dus doen we t ervoor of erna? Moet wel om een uurtje of 5, half 6 terug zijn voor de honden.
 
Ja, daarom. Eeehh ik rijd door H'veld om bij de carpool te komen, jij woont daar toch? Misschien kunnen we het er beter voor doen en afspreken in H'veld.
 
Zoals beloofd hier wat Eifel-filmpies mensen.

Eerst vanaf de motor. Stel je er niets van voor, beeld is matig, en ik heb er maar meerdere korte filmpjes van gemaakt omdat ik het geluid anders niet gelijk krijg. We hadden net een geweldig stuk met allemaal bochten gehad, dus we dachten nu is het tijd om die cam ff te gebruiken. En wat denk je, daarna komt één van de rechtste stukken die we hebben gereden... _O- Zeker de eerste filmpjes zijn daardoor nogal saai... Dat hoor je dan ook aan t eind van t laatste filmpje in ons onbewust opgenomen commentaar. :)
ritje 6.avi

En dan nog twee filmpjes gemaakt met het mobieltje: eerst van gsxffie die m ff strak door de bocht knalt (zoals het hoort zeg maar). En daarna van mij in dezelfde bocht. Niet letten op m'n beschamende bochtsnelheid, maar wel op het heerlijke droge commentaar van gsxffie!!
bochtje jasper.mp4
22082010021
1 april 2008??!! Volgende keer ff datum goedzetten. ;)

Leuke filmpjes verder. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan