Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even lekker getuft met Dick :]

De nieuwe helm bevalt goed :} Voor de tijd zat ik altijd met de keuze van het erg donkere vizier dicht -> bijna niets zien -> niet fijn voor bochten ..of vizier open en tranende ogen.

Kan nu duidelijk alles zien met verhoogd contrast, niets beslaat door pinlock, lekker stil, lekker licht..en de luchtinlaten werken echt :o (oké ik ben niet veel kwaliteit gewend qua helmen)
 
Even lekker getuft met Dick :]

De nieuwe helm bevalt goed :} Voor de tijd zat ik altijd met de keuze van het erg donkere vizier dicht -> bijna niets zien -> niet fijn voor bochten ..of vizier open en tranende ogen.

Kan nu duidelijk alles zien met verhoogd contrast, niets beslaat door pinlock, lekker stil, lekker licht..en de luchtinlaten werken echt :o (oké ik ben niet veel kwaliteit gewend qua helmen)

Nou fijn toch!!! En dat voor die prijs ;) Heb mijn vizier ook vervangen voor een nieuwe (had Alex nog liggen), mijn ogen traanden zelfs met vizier dicht, nadat de helm erop was gevallen :')
 
Even lekker getuft met Dick :]

De nieuwe helm bevalt goed :} Voor de tijd zat ik altijd met de keuze van het erg donkere vizier dicht -> bijna niets zien -> niet fijn voor bochten ..of vizier open en tranende ogen.

Kan nu duidelijk alles zien met verhoogd contrast, niets beslaat door pinlock, lekker stil, lekker licht..en de luchtinlaten werken echt :o (oké ik ben niet veel kwaliteit gewend qua helmen)

haa kiwi! zag je nog rijden.

ff zwaaien :W
 
LoL..

ben je er even niet.. zitten we alweer op pagina 7.. (oid).. haha..

zal ts ook nog aanpassen maar niet meer vandaag, te lang gewerkt en te weinig zin om het nu te doen. wrs wel morgen..
 
Mogge! Vannacht tot 3 uur PrisonBreak zitten kijken... Nu aan seizoen 2 beginnen. Tis echt verslavend.

Als het nog opklaart deze week ga ik zeker nog even rijden, dat laat ik wel even weten dan. Misschien kunnen we weer afspreken dan.
 
Misschien verzetten ze de MFMM wel weer net als vorige keer?
Toen was het toch ook zo regenachtig? :P

Was wel een heel gedoe... ik ga voor verplaatsing van 2 weken, zodat de mensen die plannen hebben/moeten werken nog genoeg tijd hebben om ze evt te verzetten ;)
Maar alleen als ze de weersverwachting niet bijstellen, en dat weet je maar nooit hier hè!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan