Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt toch niet zo'n camera die je voor 30-40 euro in NL koopt, maar voor 3euro per stuk op ebay haalt? Een vriend heeft er laatst een stuk of 5 gekocht en ze werken perfect.

Ik zou die verkoper nog even mailen..wie weet komt hij met een oplossing.
Je hebt wel geen garantie, maar hij heeft je een slecht apparaat verkocht.
Ik heb geloof ik wéér te vroeg lopen schelden..... :o Het filmpie staat er wél op en m'n 2gb kaartje was gewoon vol... daarom deed ie niks meer.... schaam schaam schaam..... :o Maarre, wél Eiffel-filmpies dus! *O* Alleen niet langer dan een kwartier (met dit kaartje dan). En jah t zal vast wel zo'n ding van 3 euro op ebay zijn... Ik ga 's kijken of ik wat op youtube kan plempen morgen (nog nooit gedaan).
 
Ik heb geloof ik wéér te vroeg lopen schelden..... :o Het filmpie staat er wél op en m'n 2gb kaartje was gewoon vol... daarom deed ie niks meer.... schaam schaam schaam..... :o Maarre, wél Eiffel-filmpies dus! *O* Alleen niet langer dan een kwartier (met dit kaartje dan). En jah t zal vast wel zo'n ding van 3 euro op ebay zijn... Ik ga 's kijken of ik wat op youtube kan plempen morgen (nog nooit gedaan).
*O* Ik ben benieuwd....
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je n goed oog voor honden, Skaye is Nederlands kampioen... ;) T zijn er 9, maar de reuen hebben een ander baasje (mede-eigenaar), zijn beschikbaar voor show en dekking zeg maar.

Succes met je buddy. Heb je n "buddy" nodig om je te assisteren?
Is dat een aanbod? :+
 
Jah da's een mooi (en duur) ding dus! Zo één heeft Checa ook geloof ik.

Klopt idd ik heb een Contour HD 1080P, duur ding maar is het zeker wel waard vind ik,
beeldkwaliteit is super. Enige nadeel is dan het windgeruis wat hij opneemt maar ook daar zijn weer oplossingen voor te vinden. Heb hem zelf ook bij V-nix vandaan, levering was super snel en zag er allemaal prima uit toen het uit de doos kwam.
 
Klopt idd ik heb een Contour HD 1080P, duur ding maar is het zeker wel waard vind ik,
beeldkwaliteit is super. Enige nadeel is dan het windgeruis wat hij opneemt maar ook daar zijn weer oplossingen voor te vinden. Heb hem zelf ook bij V-nix vandaan, levering was super snel en zag er allemaal prima uit toen het uit de doos kwam.
Heb ik iets voor op m'n verlanglijstje... :)
Waar is je avatar gebleven....
 
Net terug van uurtje mountainbiken in t bos.
Lag nog lekker veel blubber })

Zometeen leren pakkie aan en dan weer de R1 uitlaten :]
 
Klopt idd ik heb een Contour HD 1080P, duur ding maar is het zeker wel waard vind ik,
beeldkwaliteit is super. Enige nadeel is dan het windgeruis wat hij opneemt maar ook daar zijn weer oplossingen voor te vinden. Heb hem zelf ook bij V-nix vandaan, levering was super snel en zag er allemaal prima uit toen het uit de doos kwam.


Deze staat ook nog op mn verlanglijstje.. is toch regen bestendig??
 
Zijn er hier whizzkids met youtube ervaring?? Heb m'n filmpje geknipt (de allersaaiste stukken eruit gehaald, rest is ook niet echt boeiend maar ja... :+ ) en geupload. Op youtube loopt het geluid achter op het beeld. Terwijl in m'n eigen geknipte versie niets aan de hand is..... HELP! :)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan