Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt te proberen!

[http://www.smh.com.au/ffximage/2004/10/19/tapdogs_wideweb__430x281.jpg (afbeelding)]

Of gewoon toch lekker gaan rijden!

[http://admin.senzumbrellas.com/bedrijven/senz/cached/550/HOF_Motor_Mouse.jpg (afbeelding)]
Regendansje gedaan. Niet gereden want niemand wil de plu vasthouden. Ik voel me een beetje zo:
full
 
Hahahaha, waarom boek je niet alsnog iets dan? Wij gaan ook gewoon nog een paar dagen Barcelona doen hoor. Stedentrip incl. strand! Wat wil je nog meer :P
 
Hahahaha, waarom boek je niet alsnog iets dan? Wij gaan ook gewoon nog een paar dagen Barcelona doen hoor. Stedentrip incl. strand! Wat wil je nog meer :P
Hmmm klinkt goed..... Maar voor ik echt (langer) op vakantie kan moet ik er nogal wat geregeld worden. 5 honden zijn handenbindertjes.... Je kan (wat dat betreft) beter 5 kinderen hebben die mogen tenminste overal mee naar toe! :)
 
Laatst bewerkt:
*D

...moet jou toch ook een beetje bijstaan hè ;) met deze trieste weersomstandigheden tijdens je vakantie...
 
Laatst bewerkt:
Hmmm klinkt goed..... Maar voor ik echt (langer) op vakantie kan moet ik er nogal wat geregeld worden. 5 honden zijn handenbindertjes.... Je kan (wat dat betreft) beter 5 kinderen hebben die mogen tenminste overal mee naar toe! :)
5 honden??
*Kennel speed adDICKt* ?
 
Bij kiwi zijn de eerste Ebay spulletjes binnen gekomen...nouja eigenlijk alles behalve 1.

Hier wat pics
Let verder niet op het ZR-7 topic hoor - ik ben de enige die er post :+
 
dat ziet er fraai uit dat zadel overtrekje :Y

@zen

heb weer wat slachtoffers geronseld voor het verzamel punt voor de mfmm
 
Goeiemorgen Bliekers :W

Had ik een tijdje terug van iemand op Marktplaats voor drie tientjes een mini cam gekocht voor op de motor. Na een uur puzzelen (beschrijving was n mix van Chinees en Engels, zo één) liep tie vast, deed helemaal niks meer. Boos mailtje gestuurd naar verkoper. Niks meer gehoord. Jammer dacht ik, gelukkig maar drie tientjes maar toch. Tot vanmorgen, twee weken later, mailtje terug. Was op vakantie geweest, en of ik het resetknopje al had geprobeerd. Resetknopje? Ja miniscuul klein gaatje met nog minisculer klein knopje (t is een minicam tenslotte :) ) ergens aan de zijkant. Gevonden. Weinig hoop, toch maar een paperclip in gedouwd. En......... JAH!! *O* > lang verhaal > kort verhaal: er komen filmpies van speed adDICKt. Eiffel enzo.... :)
Dus er komen filmpjes. *O*
 
Dus er komen filmpjes. *O*
GRRRRRMPF>>>>>> :( Wat een @#$#@%@#$@#$!!!! ding heb ik gekocht. Vanmiddag gemonteerd, stukkie gereden, klaverbladje 3 x rond, dijkie terug. Leuk, m'n eerste filmpie posten denk ik. :N Noppes, geen filmpie terug te vinden, en hij doet ook he-le-maal niks meer!! Zelfs de reset-knop helpt niet. Waarschijnlijk is Chinees fabrikaat niet bestand tegen n 180 km/u windje. Geen Eiffel-filmpies dus... ;( Koop wel een keer een goed ding bij een goeie winkel, lijkt me een beter plan.
@Checa: waar heb jij die van jou gekocht, wat is het precies voor één? Ben je er tevreden over? Vond t filmpje wat je toen gepost had niet verkeerd qua beeld en geluid.
 
GRRRRRMPF>>>>>> :( Wat een @#$#@%@#$@#$!!!! ding heb ik gekocht. Vanmiddag gemonteerd, stukkie gereden, klaverbladje 3 x rond, dijkie terug. Leuk, m'n eerste filmpie posten denk ik. :N Noppes, geen filmpie terug te vinden, en hij doet ook he-le-maal niks meer!! Zelfs de reset-knop helpt niet. Waarschijnlijk is Chinees fabrikaat niet bestand tegen n 180 km/u windje. Geen Eiffel-filmpies dus... ;( Koop wel een keer een goed ding bij een goeie winkel, lijkt me een beter plan.
@Checa: waar heb jij die van jou gekocht, wat is het precies voor één? Ben je er tevreden over? Vond t filmpje wat je toen gepost had niet verkeerd qua beeld en geluid.
Je hebt toch niet zo'n camera die je voor 30-40 euro in NL koopt, maar voor 3euro per stuk op ebay haalt? Een vriend heeft er laatst een stuk of 5 gekocht en ze werken perfect.

Ik zou die verkoper nog even mailen..wie weet komt hij met een oplossing.
Je hebt wel geen garantie, maar hij heeft je een slecht apparaat verkocht.
 
Kennel Skayes: www.skayes.nl (ff reclame maken :) )

Strak zadeltje krijg je trouwens, netjes hoor!
Ik tel er toch echt meer dan 5 ;) Ik persoonlijk vind Skaye echt een enorm mooie hond! :}

En mijn buddy...ik moet nog pattex kopen, een elektrische tacker huren, 6mm nietjes kopen..en dan het lastigste: monteren :/
 
Ik tel er toch echt meer dan 5 ;) Ik persoonlijk vind Skaye echt een enorm mooie hond! :}

En mijn buddy...ik moet nog pattex kopen, een elektrische tacker huren, 6mm nietjes kopen..en dan het lastigste: monteren :/
Dan heb je n goed oog voor honden, Skaye is Nederlands kampioen... ;) T zijn er 9, maar de reuen hebben een ander baasje (mede-eigenaar), zijn beschikbaar voor show en dekking zeg maar.

Succes met je buddy. Heb je n "buddy" nodig om je te assisteren?
 
GRRRRRMPF>>>>>> :( Wat een @#$#@%@#$@#$!!!! ding heb ik gekocht. Vanmiddag gemonteerd, stukkie gereden, klaverbladje 3 x rond, dijkie terug. Leuk, m'n eerste filmpie posten denk ik. :N Noppes, geen filmpie terug te vinden, en hij doet ook he-le-maal niks meer!! Zelfs de reset-knop helpt niet. Waarschijnlijk is Chinees fabrikaat niet bestand tegen n 180 km/u windje. Geen Eiffel-filmpies dus... ;( Koop wel een keer een goed ding bij een goeie winkel, lijkt me een beter plan.
@Checa: waar heb jij die van jou gekocht, wat is het precies voor één? Ben je er tevreden over? Vond t filmpje wat je toen gepost had niet verkeerd qua beeld en geluid.
da's wel zuur -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan