Omgeving Overijssel

blackyamaha

MF'er
15 jul 2003
66
0
hengelo
Dag allemaal,

Ik ben 'blackyamaha' 22 jaar (m) kom uit Hengelo en was benieuwd of er nog meer van mijn leeftijd actief motorrijden (m/v maakt niet uit) en eventueel een keer willen toeren of aan een toerrit deelnemen, het alleen rijden is wel fun, maar op den duurt toch minder :D !?! Mochten er reacties komen :? mail me dan ff op blackyamaha@hotmail.com

Ow ja ik rijd een zwarte Yamaha ;) , niet verwacht he, diversion xj 600 s. Ben lid geweest van de Yamahadiversion club nederland, echter was de gemiddelde leeftijd boven de 50, niks op tegen....maar....spreekt wel voor zich denk ik...

Foto's van mij staan op www.bikepics.com onder yamaha, xj600s , 2001, verwacht er niet teveel van.....:D

Atjow :]
 
Da's grappig: ook ik ben een blackyamma-rijder en ook woonachtig in Hengelo.
Zij het dat het een Hammerite-zwarte XS-triple Japchop is en de gemiddelde leeftijd van Hammerite-zwarte XS-triple-rijders 30 is...(huh?) :+
'Tis dat de jouwe wat aan de jonge kant is,anders kon je legaal mee met de OBT.
Zeg je toch gewoon dat dit een studiemodel uit '75 is,en dat de markt er toen nog niet rijp voor was?! :+
 
Hey TripleXS

Waar gaan nu de meeste motorrijders naar toe dan om andere mede rijd(st)ers te ontmoeten? Omgeving Hengelo? Is er niet een of ander cafe of dergelijke?

Ik heb vandaag ook te horen gekregen dat er regelmatig motorrijders vanuit het hulsbeek op zondag met een grote groep gaan toeren :+

Groetjes
 
Huh, letten jullie niet op? Elke avond verzamelen zich div motorijders bij de Texaco (t.o van der Valk) in Hengelo. Lees ook het Nederland Oost topic. (weet effe niet hoe ik een link moet maken)
 
Ow das beter, mmm, das gewoon voor elke motorrijder om een beetje te rijden? Das wa leuk. :)

Zijn er hier mensen die regelmatig gaan? :?
 
Ow das beter, mmm, das gewoon voor elke motorrijder om een beetje te rijden? Das wa leuk. :)

Zijn er hier mensen die regelmatig gaan? :?

Meestal wordt er overdag wel in het Nederland Oost Topic gepost wie er 's avonds zullen zijn. Soms zijn het er wat meer dan anders, maar er is tot nu toe (zeker in het weekend) regelmatig wat te doen. Je kunt natuurlijk ook zelf aangeven dat je 's avonds bij de tex zult staan, en daarbij de vraag stellen wie er nog meer komt.

Wat is er dan te doen zul je je mischien afvragen, nou

Ff bakkie koffie en daarna een stukkie :] met z'n allen.

Of ff bakkie doen, slap blijven ouwehoeren en dan tot de ontdekking komen dat het al 10 uur is en je dus eigenlijk al weer naar huis moet. :z

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan