omgeving Utrecht?

Vanavond nog even afslag Overvecht (A27) vanuit Utrecht 190km,A2 naar A12 220 op de teller,was lekker rustig .Hans
 
En anders hebben ze maar heel even last van je, met die snelheid ben je zo weer voorbij ;)
 
Meestal net op het laatste stuk voordat ik recht op kom met de motor,doe je het eerder ben ik meestal gelijk mijn lijn kwijt en op het einde maakt dat voor mij niet zo veel meer uit want dan is de bocht toch al voorbij.
Misschien hebben jullie wel zin om een stukje te gaan rijden, eventueel morgen rond een uur 14.00. Alleen is ook maar zo saai op de motor om te gaan rijden.

Groet
Hans
 
't kan morgen (zondag) wel ff dan komen primus(sp-2) en ik (t-cat) ook wel ff buurten }) , we zijn trouwens wel bekeurt afgelopen donderdag :( :X 35+ te hard :X
laat maar ff lezen !!
 
Hoi ThunderM, de vorige bericht was eigenlijk voor vandaag maar morgen (zondag)tot 14.00 kan ik wel een stuk gaan rijden .Laat mij maar weten hoe laat en waar we afspreken.
Groet Hans
 
uhm ken je het ac restaurant De Meern rond een uur of 11.00 - 11.15

Is dat wat ??

ps. wat rijd je voor een motor?
 
Op vrijdag 25 juli 2003 13:46 schreef vdm het volgende:
Ik vroeg me af of er hier ook mensen uit Utrecht en omgeving zijn, of mensen die hier in de buurt nog wat leuke bochtjes weten zodat ik eindelijk mijn knietje aan de grond krijg ;) . Ik heb steeds het gevoel dat ik er bijna ben, en dan is de bocht afgelopen :9 .

Lijkt me ook gaaf om een keertje samen wat te sturen, ben het een beetje zat om alleen een rondje te rijden. Ik rij een RS250 btw.

Laat maar wat horen!
Lekdijk? :)

k woon in Zeist en ga regelmatig over de lekdijk voor de bochtjes. Liggen trouwens ook nog 2 heerlijke hoge snelheidsbochten als je er even vanaf gaat... (zowel linksaf als rechtsaf, kort achter elkaar :9 )
 
Wat ook een heel leuk rondje is, maar dan dat is dan wel meteen zo'n 100 kilometer (kan natuurlijk altijd worden ingekort) is:

A27 afslag Odijk, Bunnik, Wijk bij Duurstede
Bij rotonde richting Doorn, Langbroek linksaf
Richting (Amerongen) Elst
Door naar Rhenen
Omhoog richting Veenendaal
Renswoude
Scherpenzeel
Woudenberg
Austerlitz
Zeist
en weer terug naar Utrecht

Erg leuk, zeker het gedeelte rond Doorn / Elst, mooie route tussen de bomen!

Groetjes!
 
Lekdijk? :)

Liggen trouwens ook nog 2 heerlijke hoge snelheidsbochten als je er even vanaf gaat... (zowel linksaf als rechtsaf, kort achter elkaar :9 )

Je bedoelt bij de brug over het kanaal? (Als je richting 't Goy gaat). Als je over het kanaal links gaat (gaat dan weer onder de brug door richting Cothen) en je houdt links aan heb je ook een mooie kortebochtenserie...ideaal om ff te schrapen.
 
Je bedoelt bij de brug over het kanaal? (Als je richting 't Goy gaat). Als je over het kanaal links gaat (gaat dan weer onder de brug door richting Cothen) en je houdt links aan heb je ook een mooie kortebochtenserie...ideaal om ff te schrapen.

Hé die kende ik nog niet. Die 2 bochten (voor en na de brug) zijn ook kicken, maar daar moet je toch vrij hard om je knie aan de grond te rijden.
 
Dare Devillin is net vertrokken op een Hornet 600 :9
 
Hé die kende ik nog niet. Die 2 bochten (voor en na de brug) zijn ook kicken, maar daar moet je toch vrij hard om je knie aan de grond te rijden.
Heb je gelijk in Hans, en er staat een vangrails :(

Vond het wel leuk dat we er vrijdagavond ook langsreden, alleen jammer dat niet iedereen die bochtjes kende en we er veel te langszaam doorheen gingen. (om nou om te keren is ook weer zoiets... ;) )
 
Iemand tips voor mooie linkerbochten in de omgeving utrecht? Liefst a la klaverblad, dus lange doordraaiers tegen mooie snelheid.
Die krengen lijken mij namelijk steeds te ontlopen hier in de buurt '(
 
Ej Utrechter hiero....
Ik heb alles bestudeerd en er is geen circuitje mogelijk rondom Utrecht. Hebbeh ze vast expres zo gemaakt. :(

Voor de rest weet ik wel stel leuke bochtjes... maar dat is altijd voor even dus ;(


EDIT: stukjes rondom de uithof zijn trouwens wel geinig :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan