omklappen kentekenplaat

Tuutebulles

Die hard MF'er
7 mei 2002
539
0
-
ik heb gehoord dat er apparaatjes op de markt zijn waarmee een kentekenplaat omgeklapt kan worden zodat je niet geflitst kunt worden.

heb ook al gehoord dat er mensen zijn die het zelf gemaakt hebben...
iemand een idee hoe zo'n ding zelf te maken? of heeft er iemand een foto voor me als voorbeeld? (moet wel makkelijk in gebruik zijn en zoveel mogelijk onzichtbaar als de kentekenplaat in de normale stand staat)

is natuurlijk niet bedoeld voor door het drukke verkeer, dan ben je zo de L*L. maar voor savonds op lege snelwegen moet het wel te doen zijn lijkt mij

alvast bedankt...
 
Gaat je 650 euro kosten. Als ze je pakken. 2 weken geleden iemand in Nijmegen de L*L.

Kun je beter modder op je kenteken plaat smeren. Kost je iets minder.
 
ja, maar toch liever eens een keer 650 euro dan rijbewijs in beslag, motor in beslag enz... als je een paar keer goed geflitst wordt heb je het geld er wel uit... of zie ik dat verkeerd?
 
ja, maar toch liever eens een keer 650 euro dan rijbewijs in beslag, motor in beslag enz... als je een paar keer goed geflitst wordt heb je het geld er wel uit... of zie ik dat verkeerd?

Na mijn idee wel ja. Moddr op je kentekenplaat kost je beduidend minder en levert hetzelfde effect. Kost je namelijk 86 euro!!

Ik heb ook even over z'n omklap-systeem nagedacht!

Nog een leuke trouwens. In Nijmegen hadden ze een jaar geleden iemand die telkens zijn kentekenplaat bedekte. Ze hebben al die foto's bewaard. Gozer is uiteindelijk gepakt. Kreeg een gedeelte van die foto's ook over zich heen. Dit verhaal heb ik van twee motoragenten gehoord. Of het echt waar is???
 
Laatst bewerkt:
ja, maar toch liever eens een keer 650 euro dan rijbewijs in beslag, motor in beslag enz... als je een paar keer goed geflitst wordt heb je het geld er wel uit... of zie ik dat verkeerd?

Ja, dat zie je verkeerd. Flitspalen ed zie je meestal wel staan (als je een klein beetje uit je doppen kijkt tenminste). Onopvallende surveilance kan erg eh ... onopvallend zijn. Totdat ze je aanhouden. Die schrijven je dan zeker op en mag je bij de rechter uit komen leggen waarom je te hard reed en waarom je zo'n kentekenplaat hebt. Zal niet erg in je voordeel werken lijkt me.
 
zou dat allemaal zin hebben ??? modder op het kenteken?? ze zien je al van verre rijden met een slecht alfleesbaar kenteken houden ze je meteen aan op een mooie zomerdag ...??... meneer mooiste van het mooiste weer en u heeft modder op de plaat zitten, u heeft het toch niet zelf erop gesmeerd hè ff kijken €86,- kijk nu meneer heeft ook nog een open uitlaatje tja komt er weer wat bij ff kijken of dat we nog meer kunnen vinden...weet je wat we nemen hem wel ff mee voor je ....

je moet een systeem hebben wat je niet 1 2 3 kunt zien zitten als er eentje van de juten dit weten wordt het meteen door heel NL rond gefaxt gaan ze alles nakijken gaan ze grote controles houden..


er moet toch iets zijn om je voetuig af te kunnen schermen tegen de stralen van een radar(stealth) behalve die met de lussen in het wegdek

sander
 
Laatst bewerkt:
Die modder op je kentekenplaat valt ook erg op als de rest van je fiets brandschoon staat te blinken. In Frankrijk zie je veel van die ultra kleine plaatjes, is dat daar wel toegestaan?
 
zou dat allemaal zin hebben ??? modder op het kenteken?? ze zien je al van verre rijden met een slecht alfleesbaar kenteken houden ze je meteen aan op een mooie zomerdag ...??... meneer mooiste van het mooiste weer en u heeft modder op de plaat zitten, u heeft het toch niet zelf erop gesmeerd hè ff kijken €86,- kijk nu meneer heeft ook nog een open uitlaatje tja komt er weer wat bij ff kijken of dat we nog meer kunnen vinden...weet je wat we nemen hem wel ff mee voor je ....

je moet een systeem hebben wat je niet 1 2 3 kunt zien zitten als er eentje van de juten dit weten wordt het meteen door heel NL rond gefaxt gaan ze alles nakijken gaan ze grote controles houden..


er moet toch iets zijn om je voetuig af te kunnen schermen tegen de stralen van een radar(stealth) behalve die met de lussen in het wegdek

sander

Als je wordt aangehouden mogen ze je aleen een bekeuring geven waarvoor je aangehouden bent. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen.

Voordat ik de weg op ben moet ik altijd eerst door de berm, meneer agent. ;)

Vond het modder op je motor iig een beter alternatief. Vergeet niet dat bij een omklap-verhaal je motor ook in beslag wordt genomen!!
 
Laatst bewerkt:
Ik rij al jaren met een slecht leesbare kentekenplaat.
Nooit last gehad van wat dan ook .
Je moet natuurlijk wel opletten dat je geen half uur voor een politieauto blijft rijden.
Want als er ergens een rel uitbreekt moeten ze je wel aan de kant kunnen zetten, zodat ze iets te doen hadden en er niet heen konden.
Flink poetsen of kettingspray er op,moet je eens kijken hoe vuil hij wordt in een week tijd.
 
ik heb gehoord dat er apparaatjes op de markt zijn waarmee een kentekenplaat omgeklapt kan worden zodat je niet geflitst kunt worden.

heb ook al gehoord dat er mensen zijn die het zelf gemaakt hebben...
iemand een idee hoe zo'n ding zelf te maken? of heeft er iemand een foto voor me als voorbeeld? (moet wel makkelijk in gebruik zijn en zoveel mogelijk onzichtbaar als de kentekenplaat in de normale stand staat)

is natuurlijk niet bedoeld voor door het drukke verkeer, dan ben je zo de L*L. maar voor savonds op lege snelwegen moet het wel te doen zijn lijkt mij

alvast bedankt...
GEEN DANK, ik weet iemand in Nederland die nog een aantal van die systemen te koop heeft.
Als je even geduld hebt dan zoek ik even naar een telefoonnummer en/of adres.
 
ik weet dat ze te koop zijn, advertentie staat in moto 73. maar heb er geen 250 euro voor over, dan liever zelf maken.

modder op de plaat of met slecht leesbare plaat rondrijden lijkt mij juist nix.... sta je voor een verkeerslicht, politie achter je en je bent al de lul. met een goed omklapsysteem niet... moet het natuurlijk alleen gebruiken als er geen of weinig verkeer op de weg is...
 
Niet goed zichtbare kentekenplaat kost 28 euro.
En volgens mij ben ik gematst, maar dit is een heel ander verhaal })

(iets voor bij de koffie denk ik)
 
tel. 0527 201251 vragen naar Jacob.
Die kan je verder helpen.

Iemand al gebelt en de prijs weet?

dier9.gif
 
Na mijn idee wel ja. Moddr op je kentekenplaat kost je beduidend minder en levert hetzelfde effect. Kost je namelijk 86 euro!!

Ik heb ook even over z'n omklap-systeem nagedacht!

Nog een leuke trouwens. In Nijmegen hadden ze een jaar geleden iemand die telkens zijn kentekenplaat bedekte. Ze hebben al die foto's bewaard. Gozer is uiteindelijk gepakt. Kreeg een gedeelte van die foto's ook over zich heen. Dit verhaal heb ik van twee motoragenten gehoord. Of het echt waar is???

Dit verhaal heb ik ook gelezen. Zeer mooi verhaal, en de persoon die dat deed begreep het. Dat was namelijk een politieagent in opleiding die elke dag op en neer ging naar de politieacademie op z'n motor!!!

Zie hier ook een linkje, volgens mij is het deze namelijk: http://home.wanadoo.nl/ma.lans/krantenknipsels/mensen/snelheidsduivel.htm
 
Laatst bewerkt:

:^ Was daar een keer bij een motordealer en daar stonden zat motoren met z'n plaatje/sticker. Neem toch aan dat hij motoren moet verkopen met legale nummerplaten ? Weet ook wel dat er genoeg motoren worden verkocht met een open pijp maar denk dat een nummerplaat toch iets anders ligt :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan