Omroeper op assen

Ray666

MF veteraan
13 sep 2003
8.992
2
Weet iemand toevallig wanneer die JAN DE ROOY eens met pensioen MOET of gaat??? zit me nu al 10 jaar op te vreten als ie commentaar geeft!!!! :( zo ook zondag weer bij de superbikes, paar voorbeelden; Funkie kili, nuriyuka haga, leon hoslom, Feebieen Foret enzzz.... owja en chris vermeulen reed volgens de beste man op n nagenoeg standaard fireblade :? en hoe oud is chili nu eigenlijk????? na 100 keer gehoord te hebben 2 x 20 weet ik nu wel dat ie 40 is pffffffffff
 
...en volgens mij was de Ducati ook nagenoeg standaard. en hoe Martin zijn naam werd uitgesproken :? Hij komt toch uit Australië :+

Ps vond geluid van de speakers daarentegen :} Ik kon nu wel volgen wat er verder op het circuit gebeurde (had geen scherm namelijk)
 
...en volgens mij was de Ducati ook nagenoeg standaard. en hoe Martin zijn naam werd uitgesproken :? Hij komt toch uit Australië :+

Ps vond geluid van de speakers daarentegen :} Ik kon nu wel volgen wat er verder op het circuit gebeurde (had geen scherm namelijk)
Behalve toen de stuntrijder door de speakers aan het praten was maar zijn apparatuur was ook een aanbieding van de liedl volgens de omroeper ;)
 
Vond het ook lichtelijk eritant, hij zouw zo bij eurosport aan de slag kunnen :X
De beste speaker kwaliteit was nogwel van die stunt gast, heelde tijd comentaar tijdens het rijden,gaf veel kraken en ruizen :( . Werd er gek van
 
Ach, hij is tenminste wel beter dan die kerel die op eurosport mee blert... :+
 
De grootste aanfluiting vond ik toch wel de Engelse vertaling van de rijder die overleden was :(

Of hou het bij het Nederlands of zoek een goeie verslaggever die ook weet hoe die Engels moet spreken
 
Misschien dat we EarlyUC maar eens moeten nomineren als commentator.
Die zit nu als inkoper ff werkloos thuis.

Moeten ze er wel tegen kunnen dat er dan wel recht voor zijn raap gepresenteerd wordt en dat er ook op de aankleding gelet wordt.

(te denken valt aan bijvoorbeeld Paul de Leeuw die het songfestival becommentarieerde :+ )
 
De grootste aanfluiting vond ik toch wel de Engelse vertaling van de rijder die overleden was :(

Of hou het bij het Nederlands of zoek een goeie verslaggever die ook weet hoe die Engels moet spreken

dat was idd schandalig :(
Een letterlijke vertaling woord voor woord op een zwaar slechte manier uitgesproken B|

Blijkbaar stond enige kennis van de engelse taal niet in de functieomschrijving :X
 
ik kom nu een paar jaar naar assen voor tt en superbikes en erger me al sinds het begin aan die gast. vind het gewoon prettig als je door de langsscheurende motoren de speaker niet meer hoort :z
het viel me trouwens mee dat ie dit jaar steeds behoorlijk snel in de gaten had dat er iemand ingehaald werd. meestal is er 2 ronden geleden al van positie gewisseld voordat de speaker dit ook eindelijk doorheeft :X
 
Misschien eens een brief schrijven naar het circuitbestuur, om ons commentaar duidelijk te maken :)


Is het dezelfde omroeper als tijdens de TT?
Ik weet niet beter of die man is de commentator.
Sinds 1985, voor het eerst naar de TT, associeer ik ‘m al met Assen.
 
Ja, en de speakers mogen ook wel eens hun smoel houden als er echt niks te melden valt.
Gaat de attentie waarde ook gelijk omhoog als er dan eens wel wat gezegd wordt!!
Steeds maar dat één tonige gewouwel.

En die Craig Jones hadden ze ook wat meer ruimte kunnen geven..... had ik ook nog wat kunnen zeggen.
 
Ja jan de rooij--> weg met die zooi!
had het over chris vermeulen, om er een halve minuut later achter te komen dat het toch "frenkie kilie" was... och ja sorry ze rijden allebei op een gele motor.. tssss! (ik zeg niet dat ik het beter kan maar HIJ is de commentator)

tijdens de wss had hij het ineens over een sebastian legrelle, terwijl die toch echt normaal gesproken in de bmw boxer cup rijdt...
enz. enz. enz.
 
Ach, hij is tenminste wel beter dan die kerel die op eurosport mee blert... :+

Niet mee eens. Op Eurosport vind ik het tegenwoordig wel weer ok, maar het was wel even schrikken toen ze die De Rooy een paar GP's terug als gastcommentator hadden...wat een onzin kraamt die vent uit, zonder het zelf te weten....en daar wordt 'ie ook nog voor betaald.
 
Jan de Rooij?

Die rijdt toch in Parijs - Dakar :?




:+
die versta ik ook niet en die spreekt toch echt mijn dialect B|
 
Who gives a fuck? We zijn toch in Nederland? Ik hoor ze in een ander land ook niet in het Nederlands omroepen.
gelukkig spreekt de halve wereld ook geen Nederlands....
Bijna iedere europeaan ken de engelse taal wel.

Maar idd, Who Gives A Fuck, ik zie zelf wel wie er op welke positie rijd. Commentator ken meestal wat mij betreft wel naar huis. Stoor me ook niet aan die gasten hoor.
 
Ik was er zaterdag en Falappa was er ook voor een intervieuw zegt die knuppel dat falappa iets van 600 races heeft gereden in 4 jaar????????? en na de races als het volkslied is gespeeld zegt ie altijd standaard "en bij het wegebben van het......."en altijd over wil hartog hebben ,nou dat dus
 
Terug
Bovenaan Onderaan