Omvormer led pinkers?

benny

MF'er
9 okt 2002
106
0
belgie
Ik heb pinkers gemonteerd met ledjes ma deze hebben veel minder stroom nodig dan de orginele dus er zouden omvormers moeten tussen komen want nu pinken ze veel te vlug door het teveel aan stroom dat ze krijgen. nu deze omvormers kosten voor 4 pinkers 44 euro wat ik persoonlijk nogal veel vind voor zo iets lulligs.Dus weet niemand of er een andere oplossing is die iets goedkoper is om dit op te lossen?
 
Ik heb pinkers gemonteerd met ledjes ma deze hebben veel minder stroom nodig dan de orginele dus er zouden omvormers moeten tussen komen want nu pinken ze veel te vlug door het teveel aan stroom dat ze krijgen. nu deze omvormers kosten voor 4 pinkers 44 euro wat ik persoonlijk nogal veel vind voor zo iets lulligs.Dus weet niemand of er een andere oplossing is die iets goedkoper is om dit op te lossen?

Hier zijn al 36.729 topics over geopend. :Z :Z

UTFS
 
niet helemaal waar, je hebt weerstanden nodig van 10 ohm, zet je gewoon op de draad parallel tussen de plus en de min, een relais heeft daar niets mee te maken, bij mij knipperden alle knippers tegelijk, ook een weerstand probleem, ik heb dit opgelost door 2 weerstanden er tussen te plaatsen, te koop bij safe voor ongeveer 6 euro per stuk.

Succes ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan