Omzetten van mls naar km voor SV1000 en Speed Triple

gun

Rookie
1 okt 2009
2
0
Velden
Ik ben van plan een motor uit de UK te importeren,en mijn vraag is kan ik de digitale mls van een sv 1000 en/of speed triple 1050 omzetten naar km
 
moet kunnen, ik heb een gsxr1000 geimpoteerd en daar kun je hem makkelijk omzetten, onderste knop op de teller 5 sec inhouden, en dan de bovenste ook 5 sec inhouden, onderste wel ingedrukt houden, mischien is het bij jou motor wel hetzelfde
 
Ik weet dat er in mijn gebruikershandleiding van de SV650s 2005 staat hoe je de klok van miles naar kilometers moet zetten... ik dacht dat je 2 knopjes tegelijk in moest drukken, maar dit weet ik niet meer precies. Staat in het boekje beschreven.
 
Ik weet dat er in mijn gebruikershandleiding van de SV650s 2005 staat hoe je de klok van miles naar kilometers moet zetten... ik dacht dat je 2 knopjes tegelijk in moest drukken, maar dit weet ik niet meer precies. Staat in het boekje beschreven.

Heb het net met mijn SV1000s gedaan (2006). Gewoon de adj knop een paar seconder in gedrukt houden en hij veranderd naar miles of km's.
Ideaal voor de vakantie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan