Onbegrijpelijke rijstijl....

BraboFrits

MF veteraan
20 mrt 2003
3.153
82
Tilburg
Tja, iets dergelijks zal best al wel eerder gepost zijn, maarreh.....ik wil het toch ff kwijt.

Gisteren zag ik op de snelweg een motor rijden, soort chopper waar van alles afgevallen was :+
Knaap reed zonder licht zo'n 5 meter achter een vrachtwagen op de rechterbaan :? :?

Oke, als je geen scheurijzer hebt (of geen zin om te blazen) dat je dan rustig aan doet, maar zonder licht en zonder zicht......krijg er kippevel van als ik zo iemand zie rijden.

[me]BeemerBeest snapt hier helemaal niets van, zo'n gebrek aan inzicht...... :N :N [/me]
 
Tja, iets dergelijks zal best al wel eerder gepost zijn, maarreh.....ik wil het toch ff kwijt.

Gisteren zag ik op de snelweg een motor rijden, soort chopper waar van alles afgevallen was :+
Knaap reed zonder licht zo'n 5 meter achter een vrachtwagen op de rechterbaan :? :?

Oke, als je geen scheurijzer hebt (of geen zin om te blazen) dat je dan rustig aan doet, maar zonder licht en zonder zicht......krijg er kippevel van als ik zo iemand zie rijden.

[me]BeemerBeest snapt hier helemaal niets van, zo'n gebrek aan inzicht...... :N :N [/me]
Slipstreamen schilt benzine :Y En geen licht scheelt ook :W
 
Dit is het nieuwste experiment van VROM i.c.m. V&W, nl. mobiele dieselroetfilters.

De vrijwilliger zorgt in dit soort situaties voor minder fijnstofuitstoot, daarom moest hij zijn dynamo niet belasten en reed íe zonder licht. :]
 
D'r zijn theorieën over dat soort verschijnselen, dat de domste zichzelf wel uitroeien enzo.... :Y :Y
Ja, maar dan toch liever niet waar ik bij ben.
Geloof dat ik een redelijk " harde" ben, maar als ik zo'n figuur voor mijn ogen aan barrels gereden zie worden denk ik dat ik toch wel een paar nachtjes niet al te best slaap.
brrrr -O-
 
Snap niet waar je je druk om maakt, ze groeten toch nooit.


:W












Is dat galgenhumor of niet? ;)
 
Maar heel soms zie je idd van dat soort figuren opduiken en wil je ze een tip geven en uit een soort valse stoerheid wimpelen ze het toch weg...

Terwijl je het positief bedoelt voor hun zelfbehoud.


Wie niet horen wil moet maar voelen.
 
:^

Dan kun je best zo rondt deze tijd nog in een kortbroekje en tshirt rijden O-)
Maar dan moet je geen sandalen aandoen want dat is dan net te koud :Y

[me]Fazero snapt zulke figuren ook niet, maar dat geldt ook voor de supersports die op de linkerbaan 1 meter achter een auto hangen met 120 (nee niet op een aanhanger ;) )[/me]
 
Laatst bewerkt:
Het heeft een paar voordelen om zo te rijden. Waaronder windbescherming, lager benzineverbruik, bij kapotte verlichting andermans verlichting gebruiken en het reduceren van medeweggebruikers waar je rekening mee moet houden of waar je gevaar van hoeft te verwachten tot 1. Zo'n vrachtwagen biedt behoorlijk wat bescherming natuurlijk.
Maakt ie alleen 1 cruciale denkfout en dat is zijn eigen reactievermogen. Tsja tot dusver heeft ie in ieder geval meer voordeel gehad dan dat nadeel, hij rijdt immers nog steeds.
Ik zou hem echter ook liever even duidelijk maken dat dat puur een kwestie van geluk is.
 
Maar dan moet je geen sandalen aandoen want dat is dan net te koud :Y

[me]Fazero snapt zulke figuren ook niet, maar dat geldt ook voor de supersport die op de linkerbaan 1 meter achter een auto hangen met 120 (nee niet op een aanhanger ;) )[/me]



Daar heb je er idd heel wat meer van ;)
 
Maar dan moet je geen sandalen aandoen want dat is dan net te koud :Y

[me]Fazero snapt zulke figuren ook niet, maar dat geldt ook voor de supersport die op de linkerbaan 1 meter achter een auto hangen met 120 (nee niet op een aanhanger ;) )[/me]
En een toermotor die op de linkerbaan op 1 meter achter een auto hangt met 120 snap je dan wel? :?
 
Als je je lichten aan doet scheelt het ook heb ik horen zeggen. Dan kun je gewoon treintje spelen..met het voorwiel ad bumper...dan zien ze je goed. ;)
 
full


Zie je mn voorwiel ik rij er achter lekker uit de wind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan