Onbekend onderdeel Supermagna

14 dec 2009
158
0
Erica
Beste Magna rijders, ook hier even een vraagje over het onderdeel wat hier staat afgebeeld....(zie foto)
Waar dient het voor, het zit achter (laat ik het zo maar noemen) het luchtfilterhuis aan de linkerkant van de (Supermagna 1988) motorfiets. (als je er op zit) een soort (expantie met vacuum) tankje dacht ik, maar waar dient het voor en waar moet je aan sluiten ??????
In ieder geval bedankt voor jullie aandacht.

Groet'n

full
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je zelf even zoeken op de site van cmsnl.com. Jouw model intikken en dan scrollen in de onderdelen lijst. Krijg je mooie exploded views :Y
 
t'Is waarschijnlijk na een tip van het Magnaforum een carterontluchting wat volgens mij ook al onder de buddy zit (daar zit een klein zwart plastic tankje die de drap van het luchtfilter opvangt) Het staat in ieder geval nergens beschreven in het manuel van de Supermagna VF 750 C. ook niet op de site met de schema's die Martell aangaf.

Groet'n
 
t'Is waarschijnlijk na een tip van het Magnaforum een carterontluchting wat volgens mij ook al onder de buddy zit (daar zit een klein zwart plastic tankje die de drap van het luchtfilter opvangt) Het staat in ieder geval nergens beschreven in het manuel van de Supermagna VF 750 C. ook niet op de site met de schema's die Martell aangaf.

Groet'n

Ja precies, zoiets is het :Y

En nu?
 
Ik vroeg me af, hoe ik het precies moet aansluiten....en heeft het zin, omdat er ook al eentje onder de buddy zit. Volgens mij is het onderdeel dat ik heb omcirkeld. Op een 1 of andere manier moet ie vacuum trekken denk ik.......en er zit ook al eentje in het brandstofsysteem wat via het benzinekraantje zit.

Ik zag het onderdeel staan op Ebay.com wat mijn nieuwsgierigheid wekte, en heb het voor $ 10 gekocht. Heb z'on beetje elk onderdeel van de Super gedemonteerd, schoon gemaakt of vervangen en later weer gemonteerd, dus vandaar dat dit onderdeel wat er eigenlijk op hoort te zitten maar ik niet kende.
De Super kan blijkbaar prima zonder dit onderdeel.
full
 
Ik vroeg me af, hoe ik het precies moet aansluiten....en heeft het zin, omdat er ook al eentje onder de buddy zit. Volgens mij is het onderdeel dat ik heb omcirkeld. Op een 1 of andere manier moet ie vacuum trekken denk ik.......en er zit ook al eentje in het brandstofsysteem wat via het benzinekraantje zit.

Ik zag het onderdeel staan op Ebay.com wat mijn nieuwsgierigheid wekte, en heb het voor $ 10 gekocht. Heb z'on beetje elk onderdeel van de Super gedemonteerd, schoon gemaakt of vervangen en later weer gemonteerd, dus vandaar dat dit onderdeel wat er eigenlijk op hoort te zitten maar ik niet kende.
De Super kan blijkbaar prima zonder dit onderdeel.[afbeelding]
Het komt ook alleen voor op een californie-model en dan moet AL de meuk er op die je op je plaatje ziet.



















De meesten die het hebben zijn het liever kwijt dan rijk :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan