onbekende aanraders

Niek Boevink

MF'er
27 okt 2001
161
0
Eibergen
De meeste mensen kennen de standaard plekken wel om even een stuk mooi te rijden :] (eifel enz.)
echter er zijn nog genoeg mooie plekken die niet zo bekend zijn

Mijn eerste aanrader is

De dijk in deventer naar ...= net na de brug eraf gaan,dan de dijk op en rijden maar ... (ja de brug bij de hoerenbuurt) kun je ook nog met een pontje naar de andere kant van de rivier ....

tweede aanrader

route 67 (www.route67.de) als het mooi weer is komen er ontzettend veeeeeeeel motorrijders (de bbq om 9:30 al aan om braadworsten te bakken)het is net over de grens (gescher)
zijn ook vaak gasten met de meest vreemde streetfighters .. wat een mafkezen.. heel appart verbouwd die dingen
 
mooi initiatief.

Ken er ook nog een voor het betere scheurwerk:
Industrieterrein Trade port west blerick (venlo) meteen aan de a 67. Altijd al een prive circuit willen hebben hahaha Natuurlijk alleen op zondag... 8-)

Verder is de Mergelland route altijd een aanrader (alleen niet in het hoogseizoen)
 
Op vrijdag 30 november 2001 13:51 schreef Biking het volgende:
mooi initiatief.

Ken er ook nog een voor het betere scheurwerk:
Industrieterrein Trade port west blerick (venlo) meteen aan de a 67. Altijd al een prive circuit willen hebben hahaha Natuurlijk alleen op zondag... 8-)

En een leuk klaverblaadje in de directe nabijheid!! :9~
Martin.
 
En een leuk klaverblaadje in de directe nabijheid!!

Inderdaad, maar meesdtal is het te druk op dat klaverblad om echt bruut te scheuren. In 1 van de 4 bochten zit ook een verraderlijke knik (als je de a67 richting e\'hoven op draait)

Hoe is het in de buurt van Weert? De kempen route is wel leuk vam Hamont naar Valkenswaard of ken je die niet?

grtz
 
Sallandroute van de ANWB.

Vlakbij Ommen een hele lange overzichtelijke kneedown bocht. Twee keer teruggereden om hem nog eens te nemen, maar geen kneedown gemaakt.

Maar goed... ben misschien een beetje mietje. Lukt jullie vast wel.
 
Ik heb nog wel een leuke route voor een rondje Eindhoven liggen. Heb ik in September gemaakt ==> dus nog recent. 180 kilometer lang.

Kan hem wel mailen aan geinteresseerden
 
Ik heb nog wel een leuke route voor een rondje Eindhoven liggen. Heb ik in September gemaakt ==> dus nog recent. 180 kilometer lang.

Kan hem wel mailen aan geinteresseerden

Top, wil ik graag hebben :) . Ik heb de laatste tijd een beetje lukraak rondom Eindhoven gereden (wel altijd even richting de Baars :} gegaan, maar een lekkere route is welkom.

Trouwens wat niet iedereen altijd meteen doorheeft, Luxemburg :] is best te doen in een (intensieve) dag. \'s Ochtends vroeg weg, snelweg op en planken dan ben je er zo. Dan een middag lekker bochtjes rijden en \'s avonds weer vol gas terug. Je bent wel gaar :z na zo\'n dag, maar dan heb je ook heerlijk gereden.

Twee weken terug nog de Mergelland route gereden, blijft ook een toppertje. Weinig of geen last van fietsers en touristen in deze tijd van het jaar. Wel met wat meer reserve rijden in verband met nattigheid en bladeren enzo, maar toch tof.
 
Rondje Zaanstad - Durgerdam (dijk) - Marken - Edam (dijk) - Hoorn - Enkhuizen - Lelystad - Amsterdam.

Alleen het stuk Lelystad - Amsterdam is niet echt spannend.
 
Naar Tilburg rijden (over de snelweg of binnendoor via Oirschot), uiteindelijk moet je wel de snelweg op. Dan rechtsaf slaan vanaf de snelweg (net voordat je linksaf onder het viaduct naar de afslag Tilburg gaat) en dan heb je daar een verkeersknoopunt waar je lekker kan sturen.
Soms staat er zelfs publiek en er rijden vaak meer motorrijders die alleen voor die bochten komen.
 
Ja, volgens mij rijd je dan richting Den Bosch. Hoewel je nooit de snelweg op gaat, je blijft op de invoeg/uitvoegstrook rijden en dan begint de pret.
 
Inderdaad, maar meesdtal is het te druk op dat klaverblad om echt bruut te scheuren. In 1 van de 4 bochten zit ook een verraderlijke knik (als je de a67 richting e\'hoven op draait)

Hoe is het in de buurt van Weert? De kempen route is wel leuk vam Hamont naar Valkenswaard of ken je die niet?


grtz
Ken ik wel maar vinem niet bijster. In Weert is er maar een redelijk (veilig!?) leuk stukje om te blazen, meesta ga ik richting zuiden voor het betere werk, maar we hebben in deze regio niet echt veel te klagen dacht ik zo.
Knikje in klaver blad vinik wel spannend btw.
Martin.
Wil die route ook wel hebben trouwens. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik woon echt in het verkeerde gedeelte van Nederland. Klaverbladen? Dijken?

Enige wat nog een beetje spannend is, zijn de afritten bij Assen-Noord en Vries. Verder is hier helemaal niets ;(
 
Ik woon echt in het verkeerde gedeelte van Nederland. Klaverbladen? Dijken?

Enige wat nog een beetje spannend is, zijn de afritten bij Assen-Noord en Vries. Verder is hier helemaal niets

Voor een rebel is een standaard bocht toch al spannend })

Sorry, kon het het niet laten ;)
 
Kwil ook wel die route weten... ( rondje EHV.) Dan rij ik hem wel samen met rEPLICa :P

Ik heb de route al Helldesker en Biking gaat ook mee als we hem eens gaan rijden. Maken we nog een uitstapje richting de Baars, kan jij hem mooi laten hoe je daar in stijl overheen stuurt ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan