Onbekende Kleurstelling R1 2003

Mooi of niet??

  • Mooi

    Stemmen: 13 72,2%
  • Pooierbak (lelijk dus)

    Stemmen: 4 22,2%
  • Mwa

    Stemmen: 1 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Is dit de officiele amerikaanse of australische kleurstelling??? Super :9~ Ben jaloers.....

full


Is hier te vinden als wallpaper: http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Yamaha/R1/Index.htm


[edit]Zou een mod de titel even kunnen veranderen naar "onbekende? kleurstelling R1 2003" weet nl niet of tie Amerikaans oid is |( [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Titel aangepast.
Moet zeggen dat ik em zo zwart mooi eruit vind zien.

Dank u.

'k vind het eigenlijk de mooiste kleurstelling die ik tot nu toe bij een R1 gezien heb. (Al blijft die zilver-zwarte ook errug mooi)
 
au lijkt mij Australië.

Jah, maar ze hebben daar ook plaatjes van de Europese kleurstellingen enzo.

Bovendien willen de Amerikaanse motoren er ook nog wel eens anders uitzien qua kleuren. Kan d'r eigelijk niet echt een peil op trekken. Vind het jammer dat ze de kleurstellingen niet wereldwijd beschikbaar hebben als je begrijpt wat ik bedoel....
 
De kleurstellingen leverbaar in nederland (europa) zijn inmiddels te vinden op de R1 website van Yamaha. De blauwe en de zilveren kleurstelling zijn niet schokkend veranderd ten opzichte van 2002, de rode echter wel, die ziet er een stuk beter uit dan de rode kleurstelling van 2002, in mijn ogen leek die namelijk nergens op..

full
 
die zware is echt om tranen van in je ogen van te krijgen zo mooi '( :)

ik ken hem ergens van. denk toch dat dit de amerikaase kleurstelling is. kan het alleen nergens vinden. hij staat toch op de amerikaanse site?
 
In Amerika is de zwarte met rode vlammen (BATMAN) te koop ipv de rood/witte die bij ons te koop is.
Persoonlijk vind ik het erg lelijk, ouderwets en verschrikkelijk kinderachtig.
KIJK MIJ, IK HEB RODE VLAMMEN. |( |( |(

Waarschijnlijk ga je die uitvoering zeer vaak zien met meters brede glimranden, neonverlichting, Nightrider rood zoemend lampje voorop ed.
 
Is natuurlijk ook niet voor niets dat deze alleen in de US verkocht wordt. hij is n.l. SPUUGLELIJK. en alleen amerikanen hebben zulke afschuwelijke smaak. nog een tijgerprintje op et zadel en hijs af.
ik vind de 2002 R1 echt heel gaaf, maar met deze kleuren verpest je de hele motor...vind ik
 
Ach, het zal vast wel een rode vlammensticker zijn, en die haal je er dan toch af :)
Heb je een geheel zwarte R1...waar heb ik die eerder gezien :)
 
Wat een gigantische mislukte POOIER bak in deze kleuren met die vlammen. :r Nu nog een vossestaart aan het kuipruitje, pluche dobbelstenen aan de clipons, tijgermotiefje op het zadel en hij is helemaal af. |(
 
[le bullshit]tanananana nananana nanananna BATMAN BATMAN[/le bullshit]

hij had geheel zwart moeten zijn zonder de vlammen :Z
 
Ben geen pooier maar vind het best grappig. Denk alleen dat je het al na drie maanden zat bent, en dan trek je gewoon die sticker eraf. Je moet trouwens snel zijn, want dacht dat het een limited edition is, en al die Amerikaantjes geilen hier wel op natuurlijk.
 
Wat een gigantische mislukte POOIER bak in deze kleuren met die vlammen. :r Nu nog een vossestaart aan het kuipruitje, pluche dobbelstenen aan de clipons, tijgermotiefje op het zadel en hij is helemaal af. |(

Nee hoor, je mist nog een 'lowrider' veersysteem.....keep on bouncin' })

De europese blauwe blijft het mooist!
 
teneerste: het stereotype van een pooier rijdt bij mij in de nieuwste BMW :)

ten tweede: valt toch best mee met die vlammen? het is meer een soort roest kleurtje vlammen toch? en helemaal onderop. ik vindt hem nog steeds erg mooi [kwijl smilie die ik niet kan doen op mn laptop]
 
In Amerika is de zwarte met rode vlammen (BATMAN) te koop ipv de rood/witte die bij ons te koop is.
Persoonlijk vind ik het erg lelijk, ouderwets en verschrikkelijk kinderachtig.
KIJK MIJ, IK HEB RODE VLAMMEN. |( |( |(

Waarschijnlijk ga je die uitvoering zeer vaak zien met meters brede glimranden, neonverlichting, Nightrider rood zoemend lampje voorop ed.

Volgens mij zijn het geen vlammen maar een wapperende vlag ofzo :P
Nu jij.
Ps vlammen zijn kewl ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan