Onboard camera gezocht!

R1sp knek

Die hard MF'er
7 mei 2007
574
0
Echt
Ik ben op zoek naar een onboard camera.

Bij Xsportscam al gekeken, maar de zin: Wie kwaliteit wil moet betalen klopt toch wel degelijk.

Iemand anders nog goede suggesties of misschien zelfs een goede voor de verkoop?

Grtz Bjorn
 
hoi,
ik reed dit seizoen met een vholdr camera en beeld is redelijk goed
kijk maar eens op www.teamnpr.nl onder filmpjes van assen en zolder
deze zijn gemaakt op mijn standaard cbr 600 rr van 2003.
 
Ik heb nog een splinternieuwe helmcam liggen. Nieuw in doos;ooit op ebay gekocht en verder ben ik er niet mee gekomen ivm tijdgebrek. Zal straks eens even zoeken.
 
Ik heb net een Oregon scientific ATC3K aangeschaft, wel een geinig ding en kost maar rond de 130 euro. Werkt met een SD kaartje van 4 GB en 2 penlites.
Voor zo weinig geld verwacht je er niets van maar het beeld is best nog redelijk, alleen het geluid is ronduit slecht te noemen. Dit is te danken aan het feit dat hij tot 3 meter waterdicht is. Als je het membraam eruit prutst wordt het al wat beter.
Wat je zelf al zegt, voor een hoop geld koop je zeker wat beters maar ik steek liever een hoop geld in mijn motor......
 
wat ik zelf merk nu ik ook naar een camera ga kijken : pas op met (teveel) naar goede kwaliteit filmpjes, want het kan dan heel lastig worden om toch met een goedkopere maar minder kwalitatieve set te gaan werken '(

zelf eerst zitten kijken naar de tachyon xc, de atc 5k en de Vholdr, maar ben nu een beetje hooked bij de POV1. Schitterend beeld, echter wel 540 GBP (± 607€) excl. verzending (in nl 689 € ) & ( in VS 584 $=440 €, maar dan nog alle extra's als verzending, mogelijke invoerheffing etc)
 
Laatst bewerkt:
Ja er zijn al aardig wat reacties.
En het geluid vind ik toch wel belangrijk want dat maakt het filmpje juist te gek.

Die gereduceerde beelden die zijn op zich nog wel redelijk te bekijken.
 
Heb nog 1 recorder en 2 camera's van xsportcam liggen vraagprijs EUR 750 inclusief btw.

Hey supermug,

Wat heb jij thuis nog liggen voor de verkoop dan?
Even type nr of dergelijke. Dan kan ik eens speuren.

Thanks alvast.
 
hoi,
ik reed dit seizoen met een vholdr camera en beeld is redelijk goed
kijk maar eens op www.teamnpr.nl onder filmpjes van assen en zolder
deze zijn gemaakt op mijn standaard cbr 600 rr van 2003.

Hey vuurzwaard.

Waar had je heir de camera bevestigd?
Ik had gedacht dat het beeld wat scherper zou zijn, maar dat geluid dat vind ik toch al redelijk voor de goedkopere segmenten van onboard. Dit had ik niet gedacht.

Grtz
 
hoi,
ik reed dit seizoen met een vholdr camera en beeld is redelijk goed
kijk maar eens op www.teamnpr.nl onder filmpjes van assen en zolder
deze zijn gemaakt op mijn standaard cbr 600 rr van 2003.

En welke VholdR is het want je hebt hier 2 verschillende of niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan