Onboardlap Zolder (6 sept , vrij rijden)

Komen die strepen in het beeld doordat je het filmpje versneld hebt (zodat het sneller lijkt misschien)? ;)

Het is een mooi filmpje man! :}
 
Wie rijdt er hier als een slakkie met verkeerde lijnen :X :P

Wat is het asvalt incl. de curbs vreselijk slecht :( Komop aanpassen die hap zodat we er volgend jaar met het ONK, KNMV-cup en ZAC kunnen rijden
 
Ik vind onboard filmpjes altijd geweldig, maar niet als er muziek bij is gemonteerd. Het allervetste vervalt hierdoor. Ziet er verder goed uit. ;)

De trepen komen vermoedelijk door de toch wel wat losse contactjes en achteraf bleek dat het geluid het niet deed. Hierdoor dus helaas niet het vet coole geluid uit mijn motor ;)
En omdat helemaal geen geluid wel erg stil is het muziekje.....moet je van houden O-)
 
Wie rijdt er hier als een slakkie met verkeerde lijnen :X :P

Wat is het asvalt incl. de curbs vreselijk slecht :( Komop aanpassen die hap zodat we er volgend jaar met het ONK, KNMV-cup en ZAC kunnen rijden

Nou, dat slakkie ben ik dus..... en ik was nogwel zo blij met mijn nieuwe pr van 2.02min (is niet de zichtbare lap trouwens)..... ;(

Asfalt is inderdaad heel slecht (hoewel het ongetwijfeld ook erger lijkt door de kwaliteit van het filmpje) en das inderdaad jammer. Ik vind Zolder echt supermooi en geweldig om op te rijden. Als ze daar toch eens het asfalt als op Assen zouden hebben!!....WAUW *D
 
Leuk filmpje, jammer dat het asfalt zo naar de klote is. Ik kom er voorlopig niet meer ;)
 
hoezo ..SHIT muziek..Dat kan 100x btr..!!

Je hoort het motor gekuid niet eens.. |(

2.02 best wel goed ..


Ik vrees dat het contactje met de microfoon was losgetrild en daardoor was er helemaal geen geluid :( En dan beter iets van muziek dan helemaal geen geluid. Tja, en muziekkeuze is al dan niet persoonlijke smaak :+
Dat ook de contactjes van het beeld niet optimaal was is te zien aan de strepen door het beeld :(
Een andere keer hoop ik dus dat het wel helemaal goed gaat :?
En tevens hoop ik dan nog wat harder rond te gaan *D
 
He powergixxer, waarom heb je mijn knappe tronie eruitgeknipt...
Bang voor telefoontjes uit Hollywood??
 
He powergixxer, waarom heb je mijn knappe tronie eruitgeknipt...
Bang voor telefoontjes uit Hollywood??

Ha Hans,
Je begrijpt dat ik natuurlijk "noodgedwongen" heb moeten knippen O-)
Ik heb nog wel een ander filmpje waar alles opstaat, maar dat is echt veeeel te groot om te plaatsen *D

Maar misschien moet ik er toch nog eens over nadenken, want een deal met Hollywood.....hmmm....toch wel interessant.. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan