Ond.hkosten oude Xs1100sport bet. door ex werkg!!

Gaat hem dat weer lukken?

  • Dat zeker niet!

    Stemmen: 1 16,7%
  • wat gebeurt hier?

    Stemmen: 3 50,0%
  • mafketel!

    Stemmen: 1 16,7%
  • armlastige!

    Stemmen: 1 16,7%
  • geef mij dat adres!

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik droom nu,wat is dit?

    Stemmen: 0 0,0%
  • dat doet ie echt niet die ex wergever!

    Stemmen: 0 0,0%
  • gaat ie hem soms ook kopen net als die Porche?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
Ja julie lezen het goed,als het lukt ga ik vandaag misschien regelen 8-) dat mijn zich uit de naad werkende exwerkgever mijn oude Xs1100 voortaan zijn broodnodige onderhoudspulletjes gaat geven,julie kunnen hem een aardige sponsor noemen van ons kultureel motorfietserfgoed op Nederlands grondgebied als hij ermee instemt,hij heeft ook eens mijn oude prachtige rode Porche 944type2 die eigenlijk beter bij hem paste lekker willen vertroetelen op zijn autohefbrug in de werkplaats(goede versnellingsbak en diiferentieel> daar begint het,zeer zwak punt van dit type) waarvoor duizendmaal dank natuurlijk *O*


Oja,een smeuig detail hierbovenaanvast mag ik niet vergeten te vermelden,heb hem ooit zijn leven moeten beschermen dat een kiepbak van een oude vrachtwagen van zijn oom precies boven hem omhooggeheven stond en misschien hem vermorzeld had als ik er niet snel een stevige balk ertussen als stut had aan gebracht na een angstkreet van hem bezig met de bedrading waar een lastige tevinden storing inzat vlak bij het draaipunt aan de onderzijde van de bak die hij niet kon vinden,ik wel toevallig dat ik daar stom toevallig een kabeltje beetpakte en gelijk wij(hij eerder) raar zagen vonken :+
 
Laatst bewerkt:
Ja julie lezen het goed,als het lukt ga ik vandaag misschien regelen 8-) dat mijn zich uit de naad werkende exwerkgever mijn oude Xs1100 voortaan zijn broodnodige onderhoudspulletjes gaat geven,julie kunnen hem een aardige sponsor noemen van ons kultureel motorfietserfgoed op Nederlands grondgebied als hij ermee instemt,hij heeft ook eens mijn oude prachtige rode Porche 944type2 die eigenlijk beter bij hem paste lekker willen vertroetelen op zijn autohefbrug in de werkplaats(goede versnellingsbak,zeer zwak punt van dit type) waarvoor duizendmaal dank natuurlijk *O*


Oja,een smeuig detail hierbovenaanvast mag ik niet vergeten te vermelden,heb hem ooit zijn leven moeten beschermen dat een kiepbak van een oude vrachtwagen van zijn oom precies boven hem omhooggeheven stond en misschien hem vermorzeld had als ik er niet snel een stevige balk ertussen als stut had aan gebracht na een angstkreet van hem bezig met de bedrading waar een lastige tevinden storing inzat vlak bij het draaipunt aan de onderzijde van de bak die hij niet kon vinden,ik wel toevallig dat ik daar een kabeltje beetpakte en gelijk wat raar zag vonken :+

PUNT. :+
Wat is dit kut lezen ik snap de helft maar joh. :X
 
Gun het je wel,maar zou gelijk de laatste keer zijn.
Wie het onderste uit de kan wil .............de rest kan je wel raden he' :Y
 
Gun het je wel,maar zou gelijk de laatste keer zijn.
Wie het onderste uit de kan wil .............de rest kan je wel raden he' :Y

Idd,ik heb eens in totale isolatie zo'n boekje met spreuken zitten doorwurmen met mijn klaarblijkelijk misschien fotografisch geheugen op leuke nuttige spreuken, spreuken die ik toen zeker weten echt gebruiken kon en moest om weer uit de vreselijke shit waarin ik destijds was beland moest zien wegtekomen,en dan kan je die spreuken met erin verborgen Toverkracht echt wel zeer goed gebruiken! B|

Geen verspilde tijd geweest ;)

Voor een dubbeltje op de eerste rang komen is niet moeilijk,je moet wel eerst iedereen duidelijk maken dat je idd. beslist niet meer dan een duppie hebt!
:X



Been there and done that :+
 
Laatst bewerkt:
Ben gisteren bij mijn exbaas Schoonewil in Alkmaar langs geweest op mijn heerlijk rijdende Xs1100 Martini een wolf in net jasje!,een zeer correct mens(heeft ook zijn motorrijbewijs gehaald geloof ik maar echt geen tijd erop te rijden),razend druk met zijn zware dagtaak nieuwe aanhangers in alle soorten te verkopen en stucadoors van materiaal en gereedschap te voorzien en ook het onderhoud en veiligheidskeuring daarop,hij had geen tijd voor mijn zielige onzin,geen trek mijn xs1100sport tekopen voor 300euro(ik sta rood! snel geld nodig!) tekopen zelfs voor niks niet, liep op een gegeven moment na mij gehoord te hebben snel bij mij weg want hij hielp onderwijl klanten en wou mij niet meer zien begreep ik heel snel!

Wel was hij zo beleefd,mijn telefoonnummer tevragen en beloofde is te bellen als ie tijd had.



Nee ik ben geen crimineel die mensen afperst.

Ik ben een soort maffe Clown,vermoed ik door omstandigheden zo gedreven.

:+
 
Laatst bewerkt:
Post gelijk je pincode effe.


Ben wel maf,maar niet echt gek natuurlijk en trouwens er staat echt 100% zeker geen duppie meer op op alledrie mijn 3 bankrekeningen!

Voor mensen die echt meelij voelen met mijn zielige persoontje bied ik een opening door tezeggen dat ze geld kunnen storten op de rekening van de Firma Schoonewil die in stucadoorsspullen handeld in Alkmaar waar ik gewerkt heb voor Dirk.
Tis toch wel een toffe peer die Dirk als ie mij een gilletje geeft als ie opmerkt dat er rare bedragen binnen sijpelen van motorrijders die hij misschien nog nooit gesproken of gezien heeft die als omschrijving waar het bedrag voor is enkel zielige Pieter zetten!
:+ O-)
 
Ik snap er wederom geen hol van :? :? :?



Laat in dat geval maar zitten dan,verpruts je tijd niet aan mij natuurlijk of wees wat specifieker of lees nog eens als daar wat meer tijd voor is!
Weet natuurlijk niet hoe druk je het hebt met je dagelijkse dingen :?
 
heb zelf jij niet bak kiep openaar tegen hoofd gekregen?
of jij van suid africa?

ikke nie begrijpen nie
 
heb zelf jij niet bak kiep openaar tegen hoofd gekregen?
of jij van suid africa?

ikke nie begrijpen nie


Ik begrijp het wel! Logisch ook na het verstand op een kickboksschool erin geramd en getrapt gekregen te hebben :+

Been there done that.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan