Onder de 24 en een zware motor? Waar heb jij je verzekering?

EstefanoZip

Die hard MF'er
5 okt 2012
407
0
Helmond
Hallo,

Ik ben 22 en heb een GSX-R 750.
Nu heb ik deze verzekerd bij de KNMV alleen wat een ongelofelijke flut verzekering is dat zeg! En oplichters zijn het al helemaal, maar buiten dat om ik wil dus weg daar.

Alleen overal word ik geweigerd omdat er teveel vermogen is voor leeftijd en dus niet geaccepteerd kan worden :/

Wie weet waar dit wel kan?

Per 1 maart verloopt hij bij de KNMV dus moet voor die datum even wat vinden !!

Alvast bedankt!
 
Ik ben bij Unive verzekerd.

Nooit problemen gehad met vermogen en heb toch 2 +- 136 pk motors daar kunnen verzekeren.

Nog geen gebruik van gemaakt gelukkig maar zit al jaren bij Unive via mijn ouders en dat is toen ik een brommer ongeluk kreeg ook allemaal goed geregeld en snel.
 
Laatst bewerkt:
Unive, goede verzekering en niet duur.. Ik ben daar altijd aangenomen, misschien omdat ik daar al sinds mijn 16de een brommertje heb verzekerd en vanaf me 18de auto's. Nooit schade gehad, ik heb wa+ voor 22 per maand (s1000rr). Ohja ben ook 22.
 
:? Dacht eigenlijk dat iedereen altijd zo lyrisch was over de KNMV verzekering :?

Je woont zeker niet toevallig in Zeeland? De ZLM keek er, in ieder geval 'vroeger', nooit naar.
 
Zoek via independer.nl, of benader een tussenpersoon die bij meerdere maatschappijen offerte kan opvragen.
En met je risicoleeftijd en nieuwe/krachtige motor heb je inderdaad een uitdaging. Succes ermee.
 
21, S1000RR bij BMW (Turien & Co). Wel All-risk en vraag maar niet wat ik per maand betaal. B|

Op mn 20e de eerste RR verzekerd en werd ook niet moeilijk over gedaan, dus het kan wel (mits je genoeg geld wil betalen per maand)...
 
Laatst bewerkt:
Maar wat is dan precies het probleem met KNMV ?
Misschien ligt het ook aan je perceptie?

Maar om te voorkomen dat anderen in de valkuilen van de KNMV vallen, is het wel prettig om te weten, wat er aan schort.
 
Zal een gaan vragen bij Univé.

ZLM heeft een acceptatienorm van maximaal 90kW, dus helaas hebben die geweigerd.
Kreeg mijn 600 wel overal verzekerd alleen deze is overal te zwaar..

Ja KNMV is zo slecht joh, telefonisch kun je helemaal niks, alles moet via e-mail of polismap en dan ben je 2 weken verder voordat je een keer antwoord hebt. Zelf na overleg van schadevrije jaren heb ik half jaar lang gewoon dezelfde korting gekregen en ineens was alles terug gedraaid, was nooit toegekend en hoppa incasseren ze alles van een half jaar dus ruim 400 euro ineens van me rekening af, KNMV echt 3 x niks !!

Ik ga Univé even bellen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zal een gaan vragen bij Univé.

ZLM heeft een acceptatienorm van maximaal 90kW, dus helaas hebben die geweigerd.
Kreeg mijn 600 wel overal verzekerd alleen deze is overal te zwaar..

Ja KNMV is zo slecht joh, telefonisch kun je helemaal niks, alles moet via e-mail of polismap en dan ben je 2 weken verder voordat je een keer antwoord hebt. Zelf na overleg van schadevrije jaren heb ik half jaar lang gewoon dezelfde korting gekregen en ineens was alles terug gedraaid, was nooit toegekend en hoppa incasseren ze alles van een half jaar dus ruim 400 euro ineens van me rekening af, KNMV echt 3 x niks !!

Ik ga Univé even bellen ;)

Duidelijk verhaal. Leest lekker weg.

Zelf bij de KNMV verzekerd, nergens problemen mee. En bij mij kan alles wel telefonisch geregeld worden :Y
 
Duidelijk verhaal. Leest lekker weg.

Zelf bij de KNMV verzekerd, nergens problemen mee. En bij mij kan alles wel telefonisch geregeld worden :Y

Nou dan weet ik niet wie je belt maar ik kan telefonisch niets aflsuiten, wijzigen of opzeggen.
Stuur maar een e-mail of dat kunt u zelf in de digitale polismap doen.

Stuur je een mailtje en dan kun je echt lang op antwoord wachten.. Je wil dat je gelijk geholpen word en gelijk alles is geregeld zodat je ook duidelijkheid hebt, nou dat heb je daar echt niet.
 
daarom alles via een tussenpersoon.....
Niet aanwezig, de voicemail inspreken,: tis zo en zo laat, verzeker even dit kenteken met die meldcode, en is gepiept...hij zoekt de goedkoopste of best passende, en belt de eerstvolgende werkdag terug
 
Helemaal met K@W@ eens, ik heb ook alles via een tussenpersoon lopen (Motor, auto, brommertjes, WA, inboedel etc.) scheelt een hoop gezeik, je hebt een vast aanspreekpunt en alles werd voor me geregeld. Ook nog een leuke korting gekregen omdat ik alle verzekeringen via hem geregeld had.

Mijn VTR1000 SP1 kreeg ik zonder problemen gewoon verzekerd toen ik 24 was, al werd er over mijn auto op m'n 22e een beetje lastiger gedaan (als in er werden vragen gesteld, meer niet).
 
Nou dan weet ik niet wie je belt maar ik kan telefonisch niets aflsuiten, wijzigen of opzeggen.
Stuur maar een e-mail of dat kunt u zelf in de digitale polismap doen.

Stuur je een mailtje en dan kun je echt lang op antwoord wachten.. Je wil dat je gelijk geholpen word en gelijk alles is geregeld zodat je ook duidelijkheid hebt, nou dat heb je daar echt niet.

Bel je wel het goede nummer dan? :+

Ik zit sinds mijn 18e bij knmv voor zowel auto als motor, ook met 136pk geen gezeik gehad. Gewoon via internet invullen en je bent meteen verzekerd. Waarom zou je willen bellen? Je bent toch geen opa? *D
 
Ik zit bij ANWB, tot nu toe geen problemen.
Ga in maart wel opwaarderen naar een zwaardere motor, maar bij online aanvraag geen problemen.
- 2 jaar ervaring.
- ZX9r uit 1999.

Vermogen is kennelijk geen probleem hier, denk eerder dat het een verzekeringsmaatschappij om de dagwaarde gaat. Welk bouwjaar is de GSXR?
 
daarom alles via een tussenpersoon.....
Niet aanwezig, de voicemail inspreken,: tis zo en zo laat, verzeker even dit kenteken met die meldcode, en is gepiept...hij zoekt de goedkoopste of best passende, en belt de eerstvolgende werkdag terug
:Y
Zou niets anders willen
 
Ik heb bij de ANWB hier goede ervaringen mee.

Heb mijn 600 ook altijd bij de ANWB gehad, en service is daar top inderdaad alleen hun weigeren deze 750 omdat ik nog geen 24 ben en meer dan 3 schadevrije jaren moet hebben.

Ik zit bij ANWB, tot nu toe geen problemen.
Ga in maart wel opwaarderen naar een zwaardere motor, maar bij online aanvraag geen problemen.
- 2 jaar ervaring.
- ZX9r uit 1999.

Vermogen is kennelijk geen probleem hier, denk eerder dat het een verzekeringsmaatschappij om de dagwaarde gaat. Welk bouwjaar is de GSXR?

Ja zoals hierboven al gezegd had ik mijn 600 daar wel verzekerd maar deze lukt niet. Moet minimaal 3 schadevrije jaren hebben en 24+ zijn...

Dagwaarde is 8200 euro, model 2010 bouwjaar 2011. Maar gaat dus puur om leeftijd icm vermogen. 110 kW
 
Heb mijn 600 ook altijd bij de ANWB gehad, en service is daar top inderdaad alleen hun weigeren deze 750 omdat ik nog geen 24 ben en meer dan 3 schadevrije jaren moet hebben.Ja zoals hierboven al gezegd had ik mijn 600 daar wel verzekerd maar deze lukt niet. Moet minimaal 3 schadevrije jaren hebben en 24+ zijn...

Dagwaarde is 8200 euro, model 2010 bouwjaar 2011. Maar gaat dus puur om leeftijd icm vermogen. 110 kW


Ik heb net een offerte voor mezelf aangemaakt met jouw motor op ANWB.
Bij mij geeft ie geen problemen en ik ben nog 20 *O*
Premie is niet veel hoger dan mijn GSX uit 1999 :X

Misschien dat je na de offerte pas de melding krijgt, maar ik ga liever niet jouw verzekering betalen :9 Zou toch even kijken bij ANWB of daar iets mogelijk is.
Totaalpremie per Maand € 25,26
 
Hallo,

Ik ben 22 en heb een GSX-R 750.
Nu heb ik deze verzekerd bij de KNMV alleen wat een ongelofelijke flut verzekering is dat zeg! En oplichters zijn het al helemaal, maar buiten dat om ik wil dus weg daar.

Alleen overal word ik geweigerd omdat er teveel vermogen is voor leeftijd en dus niet geaccepteerd kan worden :/

Wie weet waar dit wel kan?

Per 1 maart verloopt hij bij de KNMV dus moet voor die datum even wat vinden !!

Alvast bedankt!
Wat is overal?
Wie heb je op welke manier gecontacteerd?
 
Ik ben verzekerd bij Centraal Beheer, ik was 21 toen ik mijn Thundercat daar verzekerde.
Via de site kun je het afsluiten. Het lijkt me niet dat ze daar moeilijk over kunnen doen?

EDIT: Als ik het invoer bij Centraal op de site voor een FZ1 van 110kw krijg ik geen meldingen dat het niet kan. Ik ben ook 22 nu dus zou het voro jou ook geen probleem moeten zijn.
Kost me daar overigens 27 euro per maand zonder vandalisme en ongevallen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een offerte voor mezelf aangemaakt met jouw motor op ANWB.
Bij mij geeft ie geen problemen en ik ben nog 20 *O*
Premie is niet veel hoger dan mijn GSX uit 1999 :X

Misschien dat je na de offerte pas de melding krijgt, maar ik ga liever niet jouw verzekering betalen :9 Zou toch even kijken bij ANWB of daar iets mogelijk is.
Totaalpremie per Maand € 25,26

Ja helaas krijg je die melding pas achteraf...

"Afwijzing ANWB Motorverzekering

Uw aanvraag is afgewezen. De combinatie van het type motor en het aantal schadevrije jaren, valt buiten onze acceptatierichtlijnen. Voor uw motor eisen wij minimaal drie aantoonbare schadevrije jaren gereden met een motorfiets"

Dus helaas...

Univé lukt inderdaad wel alleen doe komt op het dubbele uit als ZLM als ik auto en motor daar verzeker. Het is me toch een gezoek -O-
 
Bikerpolis? Zelf daar een verzekering net afgesloten. Uitstekend geholpen telefonisch en via email. uiteindelijke aanvraag online gedaan maar service tot op heden uitstekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan