Onder de douche met je grote liefde!

Worldbeater

MF veteraan
10 okt 2002
47.414
622
47
Zuid-Holland
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Zenuwlijer

Okami_Xci

MF veteraan
24 dec 2016
1.162
137
34
Eindhoven
Is ook niet de houdbaarheids datum maar productie datum.

Hmmm met een beetje gepiel (Koffers er af, nummerplaat er even tijdelijk af en schuin in de hoek duwen) past mijn motor wel in de lift....
Mijn douche past ie wel in, ruimte zat.
Dan is ie boven... de vraag is meer hoe ik een 90 graden hoek maak op de ~1,2M brede gallerij mijn voordeur door....
En daarna weer een 90 Graden hoek verder op in de gang, die minder breed is...

erik99

MF veteraan
15 mrt 2005
5.136
15
49
Cuijk
Is ook niet de houdbaarheids datum maar productie datum.

Hmmm met een beetje gepiel (Koffers er af, nummerplaat er even tijdelijk af en schuin in de hoek duwen) past mijn motor wel in de lift....
Mijn douche past ie wel in, ruimte zat.
Dan is ie boven... de vraag is meer hoe ik een 90 graden hoek maak op de ~1,2M brede gallerij mijn voordeur door....
En daarna weer een 90 Graden hoek verder op in de gang, die minder breed is
...
Je eet een blik spinazie, je maakt je zelf een keer goed kwaad en je zet je motor op het achterwiel, tilt je motor op en je draagt hem de 90 hoek om. Hoe moeilijk kan het zijn......

Unruled

Joe Bar style
21 aug 2007
25.229
276
31
Voorhout
_O-

Dit wordt toch moeizaam. Ik kan wel de glazen wand naast m'n douche intrappen, dan past de motor wel in de badkamer. Veel meer dan het windscherm gaat niet onder de douche zelf passen, maar daar verzinnen we wel wat op. De twee hoektrappen op komen (douche is op de tweede) wordt wel een kunststukje. Ik denk dat ik de eerste verdieping nog het beste kan bereiken via het balkon; de ballustrade eraf en de motor via één of andere schans erop rijden. Daarna zal ik hier en daar wat stukjes muur moeten verwijderen om wat bochten te kunnen maken.

Maar goed, stel je de kop van de vrouw voor als ze een motor onder de douche ziet staan, dat is het gewoon al waard.

• Like
Waarderingen: Zenuwlijer

Zenuwlijer

MF veteraan
Donateur
26 mei 2015
5.647
3.858
Infernum
_O-

Dit wordt toch moeizaam. Ik kan wel de glazen wand naast m'n douche intrappen, dan past de motor wel in de badkamer. Veel meer dan het windscherm gaat niet onder de douche zelf passen, maar daar verzinnen we wel wat op. De twee hoektrappen op komen (douche is op de tweede) wordt wel een kunststukje. Ik denk dat ik de eerste verdieping nog het beste kan bereiken via het balkon; de ballustrade eraf en de motor via één of andere schans erop rijden. Daarna zal ik hier en daar wat stukjes muur moeten verwijderen om wat bochten te kunnen maken.

Maar goed, stel je de kop van de vrouw voor als ze een motor onder de douche ziet staan, dat is het gewoon al waard.
Kwestie van prioriteiten... Je houdt toch van je motor? :+