Onder de douche met je grote liefde!

Worldbeater

Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
10 okt 2002
66.334
16.184
Hop, allemaal naar de BMW dealer voor de doucheschuim die zowel voor jou als voor de motor is. :Y

pETER sHOWERS.JPG

(Ook geschikt voor Kawa, Suzuki, Honda en Yamaha dus ,etc..)



DISCLAIMER(!!!!!!!)


Het ware geluk ligt binnen handbereik. *O*

Shower girl.JPG


Dus stap nu op je motor en reken af bij de dichtstbijzijnde kassa! :Y
 
Laatst bewerkt:
_O-

Zie 'm eerst de trap maar eens op te krijgen. :P

Je flesje is wel overdatum trouwens.
 
_O-

Zie 'm eerst de trap maar eens op te krijgen. :P

Je flesje is wel overdatum trouwens.
Ik heb geen trap.
Misschien kan je een buitendouche regelen. ;)

stock-photo-shower-on-beach-beautiful-fit-woman-taking-shower-at-swimming-pool-girl-with-sexy-...jpg

Ik ga wel even vragen of ik een flesje meekrijg bij de BMW dealer morgen.
2016 kan natuurlijk niet. Gisteren gespot in de winkel O-)

Alleen nog even een showerparty organiseren. *O*
 
Is ook niet de houdbaarheids datum maar productie datum.

Hmmm met een beetje gepiel (Koffers er af, nummerplaat er even tijdelijk af en schuin in de hoek duwen) past mijn motor wel in de lift....
Mijn douche past ie wel in, ruimte zat.
Dan is ie boven... de vraag is meer hoe ik een 90 graden hoek maak op de ~1,2M brede gallerij mijn voordeur door....
En daarna weer een 90 Graden hoek verder op in de gang, die minder breed is...
 
Is ook niet de houdbaarheids datum maar productie datum.

Hmmm met een beetje gepiel (Koffers er af, nummerplaat er even tijdelijk af en schuin in de hoek duwen) past mijn motor wel in de lift....
Mijn douche past ie wel in, ruimte zat.
Dan is ie boven... de vraag is meer hoe ik een 90 graden hoek maak op de ~1,2M brede gallerij mijn voordeur door....
En daarna weer een 90 Graden hoek verder op in de gang, die minder breed is
...

Je eet een blik spinazie, je maakt je zelf een keer goed kwaad en je zet je motor op het achterwiel, tilt je motor op en je draagt hem de 90 hoek om. Hoe moeilijk kan het zijn......
 
_O-

Dit wordt toch moeizaam. Ik kan wel de glazen wand naast m'n douche intrappen, dan past de motor wel in de badkamer. Veel meer dan het windscherm gaat niet onder de douche zelf passen, maar daar verzinnen we wel wat op. De twee hoektrappen op komen (douche is op de tweede) wordt wel een kunststukje. Ik denk dat ik de eerste verdieping nog het beste kan bereiken via het balkon; de ballustrade eraf en de motor via één of andere schans erop rijden. Daarna zal ik hier en daar wat stukjes muur moeten verwijderen om wat bochten te kunnen maken.

Maar goed, stel je de kop van de vrouw voor als ze een motor onder de douche ziet staan, dat is het gewoon al waard.
 
donderdag morgen rijdend onder de douche naar eindhoven jammer genoeg had ik geen shampo in m,n motortas
 

Bijlagen

  • 14666301_299689940413189_5254549418177289934_n.jpg
    14666301_299689940413189_5254549418177289934_n.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 21
_O-

Dit wordt toch moeizaam. Ik kan wel de glazen wand naast m'n douche intrappen, dan past de motor wel in de badkamer. Veel meer dan het windscherm gaat niet onder de douche zelf passen, maar daar verzinnen we wel wat op. De twee hoektrappen op komen (douche is op de tweede) wordt wel een kunststukje. Ik denk dat ik de eerste verdieping nog het beste kan bereiken via het balkon; de ballustrade eraf en de motor via één of andere schans erop rijden. Daarna zal ik hier en daar wat stukjes muur moeten verwijderen om wat bochten te kunnen maken.

Maar goed, stel je de kop van de vrouw voor als ze een motor onder de douche ziet staan, dat is het gewoon al waard.

Kwestie van prioriteiten... Je houdt toch van je motor? :+
 
Dat valt nog mee:Y,ik moet een Goldwing1500 a een kleine 400kg en mijzelf a een kleine 150kg onder
de douche zien te krijgen en inzepen:?,iemand nog tips?:+
De dame hierboven inhuren voor hulp. Die ziet er fit uit. :Y

Maar ik had bij jou een lichte 2takt voor ogen. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan