Onder schot!

Meissie 2

Die hard MF'er
1 sep 2003
895
0
Bathmen
Gisteren moest ik de stad in. Daarom reed ik gisterochtend op mijn pekelfietsje (Honda Lead 100cc, een motorscooter) naar mijn werk.

Halverwege, op een 60 km-weg, reed ik ongeveer 30 meter achter een auto, We reden allebei keurig 60.
Ergens tussen de bomen stond een motoragent met een lasergun. Hij lasert de auto, constateert dat die niet te snel rijdt, denkt aan zijn te halen quotum en springt vlak voor me de weg op. Wijdbeens, met twee handen aan de lasergun (net James Bond) neemt-ie me onder schot.





Om even later de achterkant van de 'brommer', mèt kentekenplaat, na te kijken... :z
 
icon_smile_big.gif
 
Ben nog altijd benieuwd wat er gebeurt als zo'n motorscooter op de rollenbank gaat :P

Zal wel niet gebeuren ... wordt waarschijnlijk een erg dure vergissing dan ...
(tenzij zo'n rollenbank een ingebouwde beveiliging heeft)
 
Wat deed je overigens zo vlak achter die auto, slipstreamen :?

Heb je hem overigens wel over de tenen gereden, ik bedoel je had een geldig excuus, moet ie maar niet vlak vlak voor een rijdende motor springen :+
 
Ik was al benieuwd wat Sledge Hammer na zijn TV carriere is gaan doen :Y
full


Tijdens het "laseren" riep tie waarschijnlijk:"Trust me, I know what I'm doing" *O*
 
ben wel is aangehouden op mijn cdbr600 omdat ik 53 reed in mijn leren pak en al

"Ow ik dacht dat je een brommer was"
 
Ik zie de "flikken" ook dikwijls schuin kijken als ik op de vespa passeer.
Ik zou eigenlijk graag ens tegengehouden worden ;)
 
Ik was al benieuwd wat Sledge Hammer na zijn TV carriere is gaan doen :Y
(Afbeelding)

Tijdens het "laseren" riep tie waarschijnlijk:"Trust me, I know what I'm doing" *O*
_O- Geweldige serie was dat :9

[me]Fladder heeft nooit last van overijverige agentjes die denken dat hij op een brommer rijdt....
[/me]

Maarjah, ik rijd dan ook op een grote meneren motor :9 :P ;) :+
 
Gisteren moest ik de stad in. Daarom reed ik gisterochtend op mijn pekelfietsje (Honda Lead 100cc, een motorscooter) naar mijn werk.

Halverwege, op een 60 km-weg, reed ik ongeveer 30 meter achter een auto, We reden allebei keurig 60.
Ergens tussen de bomen stond een motoragent met een lasergun. Hij lasert de auto, constateert dat die niet te snel rijdt, denkt aan zijn te halen quotum en springt vlak voor me de weg op. Wijdbeens, met twee handen aan de lasergun (net James Bond) neemt-ie me onder schot.





Om even later de achterkant van de 'brommer', mèt kentekenplaat, na te kijken... :z


Ja, dan heb ik maar een saai beroep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan