onder verkeerde naam antwoorden

toedith2000

Rookie
24 jul 2001
27
0
Nijmegen
Hallo, sinds een huisgenoot van mij ook geregistreerd is op dit forum log ik netjes op mijn eigen naam in, bovenin staat dan "ingelogd als toedith2000" Als ik dan een vraag plaats of ergens een antwoord bij plaats komen ze allemaal op zijn naam en met zijn logo..... '(
Zo blijf ik natuurlijk mijn hele leven een 25 kw er '(

Is daar een oplossing voor? Of doe ik gewoon iets heel doms (zou kunnen, ik heb wel vaker domme dingen gedaan....)
 
Mischien helpt het als je eerst je geheugen delete. En dan pas inloggen. Wie weet......

 
Komt denk ik door de cookies. Je kan inderdaad het beste uitloggen, dan zou het probleem verholpen moeten zijn.

Als ik weer terug ben uit Turkije kan ik eindelijk het nieuwe forum online gooien, dan zou het ok verholpen moeten zijn!

Morgen ben ik weer in NL...
 
posts maken ook niet zoveel uit, als'k me niet vergis gaat die 25kW'er benaming er binnenkort ook uit ook dus daar moet je't al niet meer voor doen.
Erg kewle icon heb je btw! :)
 
posts maken ook niet zoveel uit, als'k me niet vergis gaat die 25kW'er benaming er binnenkort ook uit ook dus daar moet je't al niet meer voor doen.
Erg kewle icon heb je btw! :)
Heeeeel kewle aikoon, ik zocht een ambulansje op het net om een eigen ikoontje erbij te zetten maar ook dat schijnt me maar niet te lukken. Hoe heb jij nou je gemodificeerde motorpoppetje ikoon toegevoegd????

Errug gaaf baai de wee 8-)
 
Heeeeel kewle aikoon, ik zocht een ambulansje op het net om een eigen ikoontje erbij te zetten maar ook dat schijnt me maar niet te lukken. Hoe heb jij nou je gemodificeerde motorpoppetje ikoon toegevoegd????

Errug gaaf baai de wee 8-)
Een GIF animatie...
Niet wat is het.......hoe heb je hem toegevoegd als ikoon, het lukt mij niet een eigen ikoon toe te voegen '(
 
Eerst moet je hem uploaden naar het internet, dus regel ff wat webspace, bijvoorbeeld de ruimte die je van je provider krijgt, ga hem dan met een FTP programma uploaden daarheen, voeg daarna bij je Profiel bij Eigen icon de exacte link in van je icon.

Dus iets als http://www.provider.nl/usernaam/icon.gif

Suc6 ermee. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan