Onderdelen bmw F650

Voor de mensen die goedkoop naar kwaliteitsonderdelen opzoek zijn.

Voor deze mensen heb ik nog wel wat onderdelen liggen.
 
Net op tijd om de Oma voor te zijn :)

Nog steeds onderdelen in overvloed.
 
Ik ben op zoek naar een gaaf dashboard van het laatste model f 650.. het gaat mij alleen om het kunstof met een gaaf controle lampjes glaasje.. tellers enz ben ik niet nodig..
groet prutguts
 
Hallo prutguts als je onderstaande link probeert zal je daar op pagina 2 het dashboard zien welke ik in mijn bezit heb. Mocht dit het goede type dashboard zijn dan is deze voor jou te koop.

link: http://s814.photobucket.com/albums/zz65/F650oldschool/Onderdelen%20F650/ (Onderdelen F650 by F650 Oldschool)

groet
 
Hallo spollen, dit is een zelfde als de mijne. Wil je mij de prijs even geven ?
Groet prutguts
 
Prutguts de hele cockpit: dus kilometer teller, toerenteller, klok en waarschuwingslampen wil ik voor +- 150 euro verkopen. De tellers verkoop ik niet los het is dus alles in 1 keer kopen.
Groet spollen
 
Laatst bewerkt:
Ik wil eigenlijk alleen de kunstof behuizing, het glaasje van mijn controle lampjes is gebarsten.
Dus ik zal even verder moeten zoeken, ik heb geen belang bij de tellers. Ik zag er ook 80.000 km op staan en dat zal mijn inruilwaarde zeker niet doen stijgen....
Bedankt en succes met de verkoop van de onderdelen
Groet prutguts
 
zijn de stuurgewichten nog beschikbaar en zo ja wat wil je er voor hebben?
Is het enige wat beetje verroest is die kop? Want bij mij zitten ze helemaal onder de putjes
 
Hallo devjuh, voor 10 euro mag je ze hebben. eentje laat de verf op het uiteinde los. De andere is zo goed als nieuw. Als je handig bent met een kwast en verf of een spuitbuis dan is de eerste ook weer zo goed als nieuw.

Spollen
 
Ik heb nu mijn eigen gewichten netjes opgeschuurd en ik heb de putjes in het metaal er redelijk uit kunnen schuren en weer over geverfd.. ging prima dus niet meer nodig.
 
ik zoek een richtingsaanwijzer. Nog te koop ? zo ja uw prijs aub + verzending naar België
 
nick65 Geplaatst op zondag 19 september 2010 11:39

ik zoek een richtingsaanwijzer. Nog te koop ? zo ja uw prijs aub + verzending naar België

Hallo Nick,
Ik heb geen richtaanwijzer voor je. Misschien een sloper bij jou in de buurt?

Spollen
 
Hubb 19 sep. 2010

heb je nog een kettingkast? en wat kost die?

Hallo Hubb, ik heb nog een (kettingkast) spatbeschermer waaraan een kettingkast zit, voor 25 euro is tie van jou excl. verzenden.

Spollen
 
hallo je email adres klopt niet
zou ik je niet kunnen bellen? om even alles aftespreken
en is alles in 1 keer geregeld

mvg
 
hallo je email adres klopt niet
zou ik je niet kunnen bellen? om even alles aftespreken
en is alles in 1 keer geregeld

mvg
Hubb,

Ketingkast is twee weken geleden verzonden.

Kettingkast is van de lijst verwijderd
 
Beste geinterseerden,

De Oma is al weereens gepasseerd en de onderdelen zijn nog steeds te koop!
 
Nog steeds onderdelen volgens de lijst op pagina 1 te verkrijgen :z
 
Er zijn wat onderdelen verkocht en dus is de lijst bijgewerkt.

Maar niet getreurd, er zijn nog steeds een aantal onderdelen te koop:

Voorvork voorzien van Wilbers veren (originele heb ik er los bij) en brace
Cockpit (tellers)
Originele uitlaat
Paar kapjes voor de voorrem en achterrem en ketting
Voorwiel
Carburateur
Achterlicht en houder (spatbord)
Voorlamp
Spiegel links
25 kw set

Bieden en vragen staat vrij.

Als je foto's wilt zien staat er een link in de eerste post, mocht hier niet alles tussen staan laat het me weten en je krijgt ze via de mail.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan