Onderdelen cb 750

frederic009

MF'er
1 okt 2008
78
0
Brugge
NU ALLE ONDERDELEN DIE NIET VERKOCHT ZIJN OF GERESERVEERD PLUS EEN K2FRAME ZONDER PAPIEREN DOCH IN GOEDE STAAT VOOR 1 PRIJS.
VOOR ALLES 400 EURO!!!!



Hallo ik ben bezig mijn garage aan het uitkuisen, deze zomer ga ik hem volledig schilderen en opkuisen. Ik heb eens alle onderdelen samengezocht die ik niet meer nodig heb en stel ze hierbij te koop.
De prijzen staan er bij, ik hoop dat ik nergens teveel voor gevraagd heb, iedereen mag een mailtje sturen of een bod doen. Er zijn ook onderdelen waarvoor ik geen geld durf te vragen deze zijn gratis, mensen die iets kopen hebben wel voorrang op de gratis onderdelen.






Motorblok cb 750 f1. Ik heb het blok nooit kunnen testen, er zijn een paar koelribben geplooid maar niet ernstig te zien op de foto. Het kleppendeksel is er niet meer bij maar is altijd afgedekt geweest. Het blok heeft een volledige revisie nodig en zit vast (reden ongekend).
vraagprijs 120 euro











Motorblok cb 750 k7, in goede staat en heeft nog gedraaid. te koop met of zonder de carburator. Vraagprijs zonder crabu 240 euro




Carburator K7 in goede staat doch zou eens gekuist moeten worden.
vraagprijs 90 euro


--T stuk in goede staat: 45 euro.(GERESERVEERD)

--Benen voorvork, de binnenbenen zijn geroest en volgens mijn niet meer bruikbaar. De buitenbenen zijn echter wel nog in goede staat. 20 euro (GERESERVEERD)

--Stuur, klasiek stuur in goede staat 5 euro



-- Batterijhouder, volledig opgeblonken en zonder roest, is voorzien van nieuwe rubbers.
15 euro



-- Voetsteunen voor en achter met gratis roest 5 euro
-- deksel voor de starter met rubber zonder roest 5 euro
-- Uitlaatkronen (klemmen), geroest en moeten herchroomd worden of voor rat 5 euro (Verkocht)
-- rempedaal met wat vliegroest onderaan, schakelpedaal gebogen type en recht type, samen 5 euro. (Verkocht)





--drijfstangen gratis
--bouten (kleppendeksel) en staven gratis
--schakelbegrensplaat + stopplaten 2 euro
--




--tandwielen onderblok gratis
-- schakelwals met schakelvorken, lagerhuis en vrijstandschakelaar 5 euro
--nokkenasketting + spanner gratis
--nokkenastandwiel, kettingtandwiel, tuimelaars 5 euro (Verkocht)
-- zekeringhouder 1 euro




-- remklauw vooraan, moet gereviseerd worden 10 euro (Verkocht)
--rempomp met hendel, vermoedelijk van een cb maar het deksel is van suzuki 2 euro (Verkocht)
-- rubbers op de foto gratis (Verkocht)




-- assen 6 stuks 5 euro
--oliepomp moet herzien worden 5 euro
--



-- centrifugaal vervroeger 2 euro (Verkocht)
--ontstekingsplaat in nieuwstaat 10 euro
--parkeerschakelaar 2 euro
--spoel en bobijn en goede staat 10 euro
-- slot schakelaar met fiche en originele sleutel 5 euro
--






-- luchtfilterhuis 5 euro



-- achterlicht in goede staat en houder met roest 10 euro



-- km en toerenteller in redelijke staat 40 euro



-- spatbord achteraan 5 euro
-- ketting 630 hsl zonder roest 10 euro
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik neem graag de kroonplaat+t-stuk van je over en de voorvorkpoten. Bij deze verkocht! Kun je mij een pb sturen voor adres en bankgegevens? Ik kan jou geen pb sturen omdat je het uit hebt staan..

Groet, Dennis
 
Frederic 009
-- Uitlaatkronen (klemmen), geroest en moeten herchroomd worden of voor rat 5 euro
-- Schakelpedaal gebogen type en recht type, samen 5 euro.
-- Tuimelaars 5 euro
-- remklauw vooraan, moet gereviseerd worden 10 euro
-- Rempomp met hendel, vermoedelijk van een cb maar het deksel is van suzuki 2 euro
-- rubbers op de foto gratis
-- centrifugaal vervroeger 2 euro
er Verzendkosten 6 euroAls ik total 35 euro aan je overmaak is dat dan in orde?
Graag je bank gegevens
 
Ja ik had wad rond gekeken op internet wat de vraagprijs was voor een blok.
Blijkbaar waren er niet veel te koop en waren ze nog duurder.
Wat is dan de richtprijs voor een blok?
In ieder geval zal ik eind deze week nog een voorstel lanceren voor alle onderdelen samen.
Mensen mogen ook altijd een bod doen op spullen.
 
Iemand die een bod wil uitbrengen voor alle onderdelen samen ?
Elk deftig bod wordt in overweging genomen.
Het frame waarin de motor zit is niet te koop. Het betreft een K2 frame maar zonder papieren. Ik zal eerst zelf trachten om papieren te bekomen en dan beslissen of ik het frame voor mezelf hou of ga verkopen. Voorlopig is het frame nog niet te koop.
 
IK GA ALLES WEG DOEN IN 1 LOT. ALLE ONDERDELEN DIE NIET VERKOCHT ZIJN OF GERESERVEERD GA IK NU VERKOPEN VOOR 1 PRIJS. DUS 2 MOTOREN, CARBURATOR, KM EN TOERENTELLER, EN VEEL MEER. NU VOOR 320 EURO!!!!!
TIS EEN KOOPJE
DE ULTIEME UP
 
Alé 400 euro met het K2 frame erbij (betreft het frame waarin het k7 blok zit). Er zijn echter wel geen papieren bij. Het frame is in goede staat, geen roest en er is nog niet aan geprutst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan