onderdelen cbr 1000rr 04/5

cbrdave

MF veteraan
8 dec 2002
1.756
2
zwijndrecht
Ik heb nog een volledig kuipwerk liggen tricolour, set wielen rood tricolour, rizoma remschakelset advpr 429 de mooiste remschakel! Speedohealer voor als je met andere tandwielen rijd groter kleiner rekend de exacte digitale kmstand, je kunt ook de teller afwijking calibreren. Set bmc filters, en zal nog wel dingen vergeten zijn! Ben over gestapt op een 09. Kuipwerk is OEM wel gebruikt 4 jr toen vervangen niet lelijk wel gebruikssporen.
 
Ik heb het hele subframe verbrijzeld incl rechter arm, alles weg tot aan het zadel en mijn titanium arata demper zatmooi omgebogen tot aan mijn blok dus.... helaas! 140 van een dijk rijden vind je blade niet fijn baasje ook niet trouwens.
 
kan je me eens een foto en je prijs mailen van het rem/schakelset?

mail naar:
kees76 apestaart chello punt nl
 
Hi! Ben geïnteresserd in kuipwerk, rizomas en wielen...

vauwau@gmail.com is me email... wil je je prijzen doorsturen aub?

Alvast bedankt...
 
Laatst bewerkt:
hier zit de remschakel gemonteerd op mijn oude fiets, en nee dit zijn niet de wielen die ik te koop heb, die wiellen heb ik laten fixen na de crash en zijn weer als nieuw. De remschakel is ong 7 mnd oud en onbeschadigd.
full
 
Wielen zijn niet nieuw zitten gebruikssporen op maar zijn 100% recht, kan eventueel ook nieuweset monteren en ballanceren heb eigen nieuw montage apparaat!
full
 
Laatste dan omdat t zo n kunststukje was, had em net 3 mnd klaar volledig repsol blackpearl gespoten enige was de achterremleiding (had ik ook al liggen in rvs). Had er al wel 70.000 opgefietst maar fiets was super en had daarom besloten nog enkele jaren te rijden, wel een beetje speciaal dan.
full
 
ik pas, de auto moet nieuwe distr riem, kost me al rip uit mijn lijf. En ik ga er dan maar even vanuit dat je dat rem/schakelset niet voor 100 euro de deur uit doe...
 
doe eens een bod kijken of we het eens kunnen worden, weet wat ik ervoor wil hebben en ze liggen me niet in de weg. Past ook in mijn nieuwe fiets alleen 3 sets is wel veel.
 
Heb wel interesse in de bmc luchtfilters, hoeveel km/jaar al gebruikt?
En de hamvraag wat wil je ervoor hebben?
 
doe eens een bod kijken of we het eens kunnen worden, weet wat ik ervoor wil hebben en ze liggen me niet in de weg. Past ook in mijn nieuwe fiets alleen 3 sets is wel veel.

ik bied €200,-- voor de remschakelset mits onbeschadigd
 
Ik heb nog wel pazzo s te koop alleen zijn die van een cbr 600 rr 04! De vrouw rijdt met beringer koppeling en mijn oude cbr 1000rr rempomp.
 
200 voor deze mooie rem/schakel is een beetje te weinig is pas 7 mnd oud waarvan 3 mnd gebruikt en ja hij is netjes! Ik heb ook nog een beringer hydrolische koppelingspomp titanium geanodiseert! Voor een plaatje kijk op beringer.fr daarkun je de info zien pomp kost bij bikedisign over de 400 eu. Past helaas niet op mijn 09 1000rr heb weer kabel, dus beringer kabelkoppeling. Koppeling is met pink te bedienen meeste mensen die koppeling inknepen vroegen of ie wel werkte. Nog geen 10.000 gebruikt ook mnd 0f 7 oud.
 
Voor de bmc filters wil ik 60 eu hebben. Waren jaartje of 1,5 oud goede staat en had ze pas nog gereinigd.
 
Ik heb nog wel pazzo s te koop alleen zijn die van een cbr 600 rr 04! De vrouw rijdt met beringer koppeling en mijn oude cbr 1000rr rempomp.


Die passen toch ook op een CBR600RR 05-06 of niet?
Prijs voor de Pazzo's?
 
Hi Dave,

ik heb wel interesse in je speedohealer, en mogenlijk nog wat onderdelen
stuur je straks even een pm mail, want je pm staat uit :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan