onderdelen cbr 1000rr 04/5

Zal ze moeten opzoeken en ff fototje schieten, moet wel ff spitten ze liggen al een poosje dus weet niet precies waar!
 
Het zijn geen pazzo maar titax handels. Wel voor 600rr 04.
full
 
200 voor deze mooie rem/schakel is een beetje te weinig is pas 7 mnd oud waarvan 3 mnd gebruikt en ja hij is netjes! Ik heb ook nog een beringer hydrolische koppelingspomp titanium geanodiseert! Voor een plaatje kijk op beringer.fr daarkun je de info zien pomp kost bij bikedisign over de 400 eu. Past helaas niet op mijn 09 1000rr heb weer kabel, dus beringer kabelkoppeling. Koppeling is met pink te bedienen meeste mensen die koppeling inknepen vroegen of ie wel werkte. Nog geen 10.000 gebruikt ook mnd 0f 7 oud.

Hallo cbrdave,

Hoeveel vraag je voor de Beringer koppelingspomp?

Groeten Ray
 
ffies een update voor zover dat nodig is.........de titax handels zijn verkocht, de speedohealer is verkocht.....maar het kuipwerk en de wielen en de rizoma rem/schakel zijn er nog.
 
Omdat er zo veel interesse was voor de rizoma set .....en me balachelijke prijzen voorgesteld werden.....heb ik em maar omgebouwd op mijn 09 cbr moest alleen rem kant nieuwe plaat hebben omdat einddemper eraan vast zit.
 
heb je misschien wat foto's van de kuip?
je mag ze eventueel ook mailen.

gr. Glenn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan