Onderdelen Gsxr 1100 1990 (en enkele '91-92)

ManxR

MF veteraan
23 jan 2011
11.593
0
Te koop van GSXR 1100 ’90 ( en sommige van 91-92):

4 zuiger remklauwen vooraan, h.o.h. 90mm,met remblokken : 75eRvs remleidingen vooraan(2 rechtstreekse): VERKOCHT
voor en achterwiel (in set) kleur anthraciet, zgst, 100% recht (zonder tandwiel/remschijven) 100e
Origineel gashendel/knoppendoos compleet met kabels: 30e
Snelgaswiel nieuw in verpakking VERKOCHT
originele clip-ons links+rechts 40e
originele, gebogen model oliekoeler, 100% dicht en schadevrij: Verkocht
oliekoelerleidingen los: Verkocht
model 91-92 dubbel achterlicht en beugel: 40e verkocht
achtervering zgst en goed werkend, <30 k km gelopen: 75e verkocht
originele remschakelset zonder voetsteunen/schakelstang 30e
duopassagiersteunen compleet 20e
originele carburators 36mm, perfect afgesteld: GERESERVEERD
originele luchtfilterkast+luchtfilter: 30e
originele veren voor de (USD) voorvork zgst: 20e
set originele uitlaatdempers L+R, zeer lichte krasjes door gebruik, maar geen val/schuifschade: 75e Verkocht
originele (rubber) koppelingsleiding
originele (rubber) achterremleiding
originele achterremklauw +beugel compleet!
originele achterrempomp
origineel achterremreservoir
orgineel remlichtcontact achter, compleet met kabel
originele dogbones
origineel carterdeksel ontsteking. (rechts vooraan), perfecte staat. Verkocht
originele vooras
originele achteras
originele bougiekabels + doppen, zgst.

foto's, vraag maar.

Vele van deze onderdelen passen uiteraard ook op bijvoorbeeld gsxr 750, Bandit 1200 en 600 eerste generatie, gsx en gsxf,... Maar om zeker te zijn zelf ff nachecken aub, om discussie achteraf te vermijden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hee Manxr,

Komt er ook een foto van het snelgaswiel? Heb wel interesse.

is op zich niet meer dan dit hoor, gaat in het originele gashendel.. (past overigens gewoon in het 11 gashendel ook, je moet alleen ergens een klein stukje wegsnijden)

full
 
Laatst bewerkt:
en nog een kickie... alles wat niet verkocht/gereserveerd is, kan ook in één pakketje, spotprijs 295 euro! (en ja, daar zitten ook de velgen mee in)
 
Kun je een plaatje posten van de duo pasagiers voetsteunen?
( Lijken ze een beetje op gsxr 600 voetsteunen) Met de afstand tussen de boutgaten van 70mm?

alvast thanx 4 de moeite
 
ik zal morgen ff fotootje doen, en de maat nemen, maar ik vermoed/vrees dat je een veel recentere gsxr 600 bedoelt.

en dan lijken ze er niet echt op helaas, zijn een stuk massiever... het is een 'oude' 1100 van 90, veel heeft die niet te zien met bijvoorbeeld de gsxr1000.. :+

afstand oog-oog is eerder om en bij de 10 cm denk ik. maar zoals gezegd, ik gooi hier morgen ff ploatie en maten neer. ;)
 
Laatst bewerkt:
Thanx 4 reply ManxR, helaas heb je gelijk, de steps gaan niet passen

gr, G

foto helemaal vergeten... :$ :$

maar doe ik alvast straks wel ff, moet er toch een piccah van maken. ik heb ook el ff gekeken, passen idd op geen enkele gsxr 600, zelfs niet op de oude gsxr600w.
 
foto van de voetsteunen+hangers... althans, 1 zijde van de 2.

afstand tussen de bevestigingsbouten is overigens iets van een 90mm.

full
 
Ik zie hem er niet bijstaan maar heb je misschien een benzinetank te koop?

sorry voor de heeeeeeeeeel late reactie, tijdje afwezig geweest door ziekenhuis-toestanden... oma mag dus ff opzouten.

neen, die heb ik helaas niet, echt enkel wat in de lijst staat. als daar dingen bijkomen, vul ik de lijst aan.

tevens kickie, en OP aangepast
 
Ik heb interesse in de achterremklauw.

In welke staat is deze?
Wat wil je er voor hebben?

ik ben nou helaas niet thuis, morgenavond laat pas weer, ik zal dan ff foto's maken en plaatsen ;)

staat is goed voor zn leeftijd meen ik, en tot een maand of 6 geleden zat ie op n rijdende fiets. prijs hangt ervan af of je ook de draagbeugel nodig hebt. :)
 
staat is goed voor zn leeftijd meen ik, en tot een maand of 6 geleden zat ie op n rijdende fiets. prijs hangt ervan af of je ook de draagbeugel nodig hebt

Ik heb om precies te zijn goede plunjers nodig,

Deze zijn bij mijn fiets aangevreten (ik denk door (motor)muizen)
Laat maar weten wat de prijs is (ex verzenden)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan