Onderdelen Honda 500 XL

ItsBen_1963

Rookie
22 mrt 2009
25
0
Heyy daar.

Ben met een vriend van me bezig met het reviseren van Honda off road motoren. (Met name 500 XL)
We kunnen altijd complete motoren en onderdelen gebruiken, dus als iemand wat in de aanbieding heeft zou dat super zijn.

Groeten, Ben
 
ik heb nog wel een goedlopende 500xl voor je te koop! van 1979!mail maar naar henryhilco@planet.nl voor foto's en meer info!
 
Oké Henry, super........Zal je het telefoonnr van m,n maat ff mailen, hij handelt meestal de inkopen van onderdelen etc af.
Als je nog connectie's hebt die spullen hebben hoor ik het graag van je.
Heb zelf nog een paar goede achter schokbrekers nodig.

Groeten, Ben
 
Is goed Frank, hoor het wel van je.............Bedankt alvast. :}
Hmm... ik twijfel, misschien is het wel een XR500 cylinder, maar ben niet zeker.
497 cm3; boring van 89mm.

DSC02667.jpg


DSC02668.jpg


DSC02669.jpg


Cylinderwand is wel in zeer goede staat! ;)
 
Ja is een 500 XL cilinder Frank, 497 cm3 zegt het al. Als je hem wilt slijten, overleg dan ff met Lucien op 06-53215174

Bedankt voor je reactie, groeten Ben
 
Ben je ook geinteresseerd in een XR500 uit 1979? Een maat van mij heeft deze staan. Loopt prima, heeft wel een beurt nodig. Is optisch wat minder mooi. Daarnaast heeft hij nog een reserveblok. Als het goed is, is veel uitwisselbaar met een XL500.
 
Ik heb een XL500 uit volgens mij 82 staan. Heb hem uit elkaar gehaald om er een supermoto van te maken.
Aangezien ik pas een hernia heb gehad komt er voorlopig niks meer van.
De motor staat op kenteken en heeft voor het demonteren nog gewoon gereden.

Mocht je interesse hebben mail me maar effe.
 
Ik heb een XL500 uit volgens mij 82 staan. Heb hem uit elkaar gehaald om er een supermoto van te maken.
Aangezien ik pas een hernia heb gehad komt er voorlopig niks meer van.
De motor staat op kenteken en heeft voor het demonteren nog gewoon gereden.

Mocht je interesse hebben mail me maar effe.


Hallo RD400

Bel ff met Lucien op 06-53215174 oké
Met hem kan je even overleggen of hij belangstelling heeft en eventueel een afspraak maken.

Bedankt voor je reactie, Ben
 
Geregeld met het kenteken RD-400 ?

Sorry voor het ongemak.

Groetjes.................. :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan