Onderdelen Honda, alles te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kammetje

MF veteraan
13 apr 2019
2.274
2.474
Beste medeforummers,

De gaskabelbehuizing van mijn Honda Crosstourer (2013) is lichtelijk beschadigd. Niet erg maar storend voor het oog.
Is een dergelijk onderdeel los te koop, origineel Honda wel te verstaan? Enig idee qua kosten?

Bedankt voor de inbreng....
 
Als je zoiets wil weten kun je het toch 1000x beter vragen aan een dealer (die kan je zelfs vertellen wat t kost, en het ook nog eens aan je verkopen) dan aan een hoop willekeurige mensen op een forum?

Dan kun je toch net zo goed alles vragen aan de dealer van de betreffende motor? Komop, het is een prima vraag die hij stelt. Het houd het forum ook levend.
 
Sommige mensen willen nu eenmaal voor alles naar de dealer.
Je kan ook het partnumer opzoeken en dan gaan googelen, dan vindt je hetzelfde onderdeel waarschijnlijk de helft goedkoper. Ik vind 2013 trouwens een nieuwe motor, het zou gek zijn als daar al geen onderdelen meer voor te krijgen zijn. Honda is trouwens best goed. Je kan vrijwel alles nog krijgen. En als je echt wil dan maken ze het alsnog voor je. Niet gratis, dat dan weer niet.
 
Beste medeforummers,

De gaskabelbehuizing van mijn Honda Crosstourer (2013) is lichtelijk beschadigd. Niet erg maar storend voor het oog.
Is een dergelijk onderdeel los te koop, origineel Honda wel te verstaan? Enig idee qua kosten?

Bedankt voor de inbreng....
Google eens op gaskabel Honda Crosstourer. Krijg je zo genoeg webshops waar de gehele gaskabel te bestellen is.

En daarnaast inderdaad CMSNL.

Ik heb met motoren uit de jaren 80 eigenlijk nog steeds geen problemen om aan onderdelen te komen.
 
Tja, alsof elke verkoper van een dealer precies weet waar die mee bezig is, daar ben ik dus net even teveel voor op de koffie gekomen, zoek liever in alle rust zelf even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan