Onderdelen Honda CBR 1000RR 04-07 + CBR 600 F4 + Motorbok

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mister B.

MF'er
28 sep 2006
151
0
Hoogblokland
Schuuropruiming!

Diverse onderdelen van een Honda CBR 1000RR (SC57). Let op, een aantal onderdelen hebben beschadigingen!

Daarnaast nog wat onderdelen van een Honda CBR 600F (F4).

IMG_0612_(Small).JPG

- Achterwiel van een CBR 600F, inclusief achterremschijf. De band is een regenband en is alleen nog goed voor een burn-out. De velg kan een nieuw likje verf gebruiken, hier en daar is de lak beschadigd.
Prijs 50,-

- Setje originele spiegels van CBR 1000RR. Compleet met voetjes om ze op je topkuip te schroeven. Prijs 25,-
- Setje imitatie spiegels van CBR 1000RR. Compleet met voetjes. 1 Spiegels heeft krassen en gebroken glas. Misschien iemand die het andere spiegeltje nog kan gebruiken? Prijs 5,-
- Origineel knipperlichtrelais CBR 1000RR. Prijs 15,-
- Origineel achterspatbord CBR 1000RR. Prijs 10,-
- Imitatie vermogensonafhankelijk knipperlichtrelais CBR 1000RR. Ideeal voor ledknippers. Dit relais kan zo op de originele stekker geklikt worden, dus geen soldeerwerk. Prijs 25,-
- Zilverkleurig stuureindje. Eenling, andere is tijdens crash weggeraakt. Prijs 2,-
- Origineel zwart Honda stuureindje. Eenling, andere is tijdens crash weggeraakt. Prijs 2,-
- Set originele remschijven CBR 1000RR 320mm, passend op modeljaar 06-07. De rechterremschijf is ongelijkmatig afgesleten, waardoor deze eigenlijk niet meer bruikbaar is. De linkerremschijf is goed. Inclusief het gebruikte setje blokken. Prijs 60,-
- Setje orignele steps met heelplates CBR 1000RR. Van de goudkleurige steps op de foto is er eentje afgebroken. De orignele steps zijn bijgeleverd. Het voetstukje van het rempedaaltje is afgebroken en tijdelijk vervangen door een boutje. Dit moet vervangen worden. Prijs 30,-

IMG_0613_(Small).JPG


- Origineel rubber handvat CBR 1000RR. Past volgens mij ook op veel andere modellen. Prijs 5,-
- Originele rem en koppelingshandle CBR 1000RR 06-07. Prijs 40,-
- Setje nieuwe originele Honda stuureinden. Prijs 15,-

IMG_0614_(Small).JPG


- Powerplustools motorbok / paddockstand. Prijs 15,-
- DB killer Bos uitlaat. Prijs 20,-
- Gaskabel CBR 1000RR. Schaafplek op behuizing waardoor kabel gaat. Kabel loopt wel vrij, beschadiging is optisch. Prijs 15,-
- Origineel Honda CBR 600 F4 gereedschapssetje. Prijs 10,-

IMG_0615_(Small).JPG


- Originele CBR 1000RR koppelingsdeksel. Diepe krassen, maar wel vloeistofdicht. Gezien de torenhoge nieuweprijs van meer dan 200 Euro is mijn vraagprijs 50,-
- Origineel kontje CBR 1000RR SC57 Repsol uitvoering. Beschadiging in de vorm van schaafplek aan zijkant. Prijs 40,-
- Origineel voorspatbord CBR 1000RR SC57 Repsol uitvoering. Geen beschadigingen. Prijs 60,-

IMG_0616_(Small).JPG


- Origineel linker voorspatbord CBR 1000RR SC57 Repsol uitvoering. Geen beschadigingen. Prijs 100,-
- Origineel rechter voorspatbord CBR 1000RR SC57 Repsol uitvoering. Flinke schaafplekken en scheuren. Prijs 10,-
- Originele topkuip CBR 1000RR Repsol uitvoering. Stuk afgebroken, beschadigingen. Prijs 5,-
- Originele tankcover CBR 1000RR Repsol uitvoerking. Schaafplek aan rechterzijde. Prijs 50,-
- Origineel donker kuipruitje CBR 1000RR Repsol uitvoering. Binnenkant volgens mij zwart gespoten, wel netjes. Een bevestigingsoogje afgebroken, maar nog goed te gebruiken. Prijs 15,-

IMG_0617_(Small).JPG


- Imitatie donker kuipruitje CBR 1000RR. NIEUW! Prijs 30,-
- Origineel achterlicht CBR 600 F4. Prijs 5,-
- Origineel knipperlichtrelais CBR 600 F4 Prijs 5,-
- Benzinepomprelais CBR 600 F4 Prijs 8,-

IMG_0618_(Small).JPG


IMG_0619_(Small).JPG


- Originele rechter onderzijkuip CBR 1000RR Repsol uitvoering. Brandgat uitlaatsysteem + schaafplek. Prijs 5,-
- Originele linker onderzijkuip CBR 1000RR Repsol uitvoering. Onbeschadigd. Prijs 30,-

IMG_0620_(Small).JPG


- 4 Originele knippers CBR 600 F4. Prijs 15,-
- Originele einddemper CBR 600 F4 Prijs 20,-
- Origineel uitlaatsysteem CBR 1000RR. Demper en bochtenwerk. Prijs 100,-

IMG_0621_(Small).JPG

IMG_0622_(Small).JPG


Alle prijzen zijn vraagrpijzen. Ik heb ze genoemd als indicatie. Als je denkt dat ik te veel of te weinig ;) vraag, staat het je vrij om een bod te doen. Dat mag in dit topic of per email. Er staan nog wat kleine kapjes en dingetjes op de fotos die ik niet genoemd heb. Deze zijn wel te koop. Als je hierin interesse hebt, geef even aan wat je nodig hebt, dan komen we er wel uit. Alles wat ik heb staat op de fotos, dus vragen of ik andere onderdelen heb, heeft geen zin.

Als je grotere of duidelijkere fotos wilt is dat geen probleem. Vraag het rustig even.
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien een grote foto van het rearsetje? Is deze met rempomp?

Alvast bedankt!

Sorry voor de late reactie. Kijk niet elke dag in dit topic. Heb nu notificaties aangezet.

IMG_0630.JPG

IMG_0629.JPG

IMG_0628.JPG


De set is zonder rempomp. Het rempedaal is afgebroken en gerepareerd met een boutje. Het rempedaal moet vervangen worden.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse in het achterwiel met schijf
Zijn deze onderdelen van een F4? Dus niet F4i.
En zijn deze onderdelen nog goed? Schijf + velg.
 
Laatst bewerkt:
De paddockstand, is die geschikt voor de F4? M'n huidige paddockstand past niet mooi, waardoor de motor alleen ondersteund wordt op de laatste centimeter van de achterbrug...

Zo ja, schiet me even een pm, ik heb wel interesse. :)
 
De paddockstand, is die geschikt voor de F4? M'n huidige paddockstand past niet mooi, waardoor de motor alleen ondersteund wordt op de laatste centimeter van de achterbrug...

Zo ja, schiet me even een pm, ik heb wel interesse. :)

Paddockstand bij dezen gereserveerd. Afhandeling bespreken we even per email, zie PM. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan