onderdelen honda cbr 1100xx blackbird

1300r

Die hard MF'er
9 jul 2005
558
0
belgie
te koop onderdelen van schade honda cbr 1100xx blackbird bwj 98-belgische moto- (geen motorblok en kabelboom).mvg
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo 1300r

Het firebladeframe is perfect hoor!
Staat mooi die gepolijste delen..

Hoe gaat het met je project?

:W VFRer
 
Hallo 1300r

Het firebladeframe is perfect hoor!
Staat mooi die gepolijste delen..

Hoe gaat het met je project?

:W VFRer
ja zeker het blade frame was perfekt,de blade turbo is nog altijd ok,nu een blackbird in een blade frame monteren,en daar monteer ik ook een turbo op, daar mee zijn die onderdelen te koop van de blackbird.mvg
 
Zeker geen mooie linker spiegel + bevestigingsarm, dus zonder spiegelbehuizing -O-
 
te koop onderdelen van schade honda cbr 1100xx blackbird bwj 98-belgische moto- (geen motorblok en kabelboom).mvg[afbeelding]
tank 80eur,subframe 80eur,a-wiel goede band en schijf 150eur,zadel 80eur,kont 80eur, achterbrug 50eur,(voledig remsysteem en klauwen en rempompen en alle remleidingen 100eur),linker clipon 25eur,achterste voetsteunen links en rechts 50eur,voorste voetsteuen links en rechts,rechts schetsplaatje is kapot 50eur,
 
Laatst bewerkt:
het dachsboard schoot daar nog iets van over
was deze nog intact ??
en zo ja wat moet ie kosten ??


grtz Kluchtzanger
 
Onderwerp is al een tijdje oud maar vroeg me af of je misschien nog de olieleiding (links) hebt van motorblok naar oliekoeler.
Zoek ook nog wat kuip afdekdelen, tussen frame en zijkuip.
 
ja zeker het blade frame was perfekt,de blade turbo is nog altijd ok,nu een blackbird in een blade frame monteren,en daar monteer ik ook een turbo op, daar mee zijn die onderdelen te koop van de blackbird.mvg

Hallo 1300r,

Ik wil graag een turbo gaan bouwen op mijn streetfighter. Op het forum zag jouw turbo blade voorbij schieten. Is het mogelijk dat je mij wat tips kan geven? Er zijn niet erg veel mensen die een fireblade gebruiken als basis (zover ik kan vinden op het net), en het kan voorkomen dat ik het wiel opnieuw ga uitvinden.

Ik hoop van je te horen.

Gr. Paul
(fiets is te zien op het streetfighter forum: 94' blade, mocht het je interesseren ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan