Onderdelen Honda Hornet CB600F 2005-2006 PC36 model

Mikko

MF'er
1 jun 2017
155
105
Westland
Goedemorgen,
Zojuist dan toch echt verkocht, mijn Hornet. Mochten mensen nog interesse hebben in onderstaande overgebleven spullen : Laat het me weten via PB.
Betreft allemaal spul passend op PC36 model vanaf 2005 - 2005 (gouden USD voorvork en digitale teller)

1.) Undertail van Ricambi Weiss met ingebouwd originele kentekenplaatverlichting. VERKOCHT

2.) Hugger in zilver metallic (originele Honda Hornet kleur) in goede staat, inclusief montagebeugel. €40,- excl. verzendkosten.
VERKOCHT

3.) Originele uitlaat in goede staat €40,- excl. verzenden VERKOCHT


4.) Origineel stuur TEAB. Spiegels reeds verkocht.
IMG_2703.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd zelf een CB600S uit 2002, weet jij per toeval of de hugger en eventueel de undertail hier op zouden passen? Dan heb je zeker een geïnteresseerde aangezien de mijne zilver is :P
 
Die undertail gaat denk ik niet passen, dit is het model met de spitse kont namelijk. Die hugger weet ik niet, meer even de boutafstand op van je huidige kettingbeschermer, en maak eens een foto van de andere zijde van je achterbrug en stuur dit even in een PB dan kan ik even kijken!
 
Kentekenplaathouder verkocht. Alleen nog originele uitlaat, stuur en spiegels liggen. Mag weg tegen elk aannemelijk bod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan