Onderdelen Kawasaki (Versys) Utrecht

jazzper23

Die hard MF'er
11 aug 2019
263
51
Hallo!

Weet iemand een winkel in Utrecht waar Kawasaki onderdelen besteld en afgehaald kunnen worden? Ik heb gegoogeld maar de winkels die ik vind zijn redelijk ver en niet in Utrecht. Dichtstbijzijnde die ik kan vinden is MVM motoren in Soesterberg. Of Power Motors in Maarssen; maar die heeft beperkte openingstijden en is op cross motoren gericht (maar het lijkt mij dat zij alle Kawasaki onderdelen verkopen en niet alleen voor crossmotoren. Ik heb ze een email gestuurd om het voor de zekerheid te vragen).

Voor online bestellen heb ik Lemstra Motoren gevonden in Alkmaar (ben daar toevallig ook een x geweest, hele vriendelijke en hulpvaardige eigenaar). Die hebben een webshop met prijzen! Maar als ik even snel iets nodig heb is het wel fijn als ik op de fiets kan stappen en geen verzendkosten hoef te betalen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt iedereen voor de reacties!

Zot had ik niet aan gedacht. Voor zover ik weet huurt hij garageruimte bij Motomonks in Overvecht. Dat is redelijk dicht bij waar ik woon :)
 
Opzich is Zot niet echt ideaal. Hij heeft hele beperkte openingstijden (ma t/m do van 10.00 tot 17.00). Dus als iemand nog een andere plek weet in Utrecht (ik moet er op de fiets naartoe kunnen) waar ik Kawasaki onderdelen kan kopen?
 
MVM in de Meern? IJsselstein is toch wel te fietsen?

Bedankt!

MVM in de Meern is een goede! Ik heb ze net gebeld en zij kunnen Kawasaki onderdelen bestellen.

Ijsselstijn is op zich wel te fietsen maar het is best een stuk; zo'n 30km heen en terug. Dus dan ben ik daar mijn halve zaterdag aan kwijt en die tijd besteed ik liever aan sleutelen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan