Hallo allemaal,
sinds vorige week ben ik de eigenaar van een Yamaha XVS 1100A dragstar classic uit 2007.
Daar het een 2e hands fiets is snap ik dat er krasjes en bladderend chroom op zit.
En over dat laatste gaat mijn vraag. Ik heb dit onderwerp even hier geplaatst daar ik elders op het forum geen geschikte plaats kon vinden.
Hoe kan ik het bladderend chroom het beste aanpakken?
Is het te repareren en kan men dat zelf doen?
Indien het niet zelf te doen is hoe gaat het dan met het zoeken naar een bedrijf in zijn werk. Ff googlen naar een bedrijf en direct de eerste pakken of kan je een prijs opvragen? En maakt het qua prijs dan nog uit om een paar dingen te laten verchromen of gelijk dan maar al het chroom van de hele fiets te laten doen?
Moet ik zelf alles kaal schuren of doen zij dat?
Moet je het wel nieuw verchromen of is het voordeliger om het onderdeel nieuw te kopen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Met vriendelijke groeten,
Mike
sinds vorige week ben ik de eigenaar van een Yamaha XVS 1100A dragstar classic uit 2007.
Daar het een 2e hands fiets is snap ik dat er krasjes en bladderend chroom op zit.
En over dat laatste gaat mijn vraag. Ik heb dit onderwerp even hier geplaatst daar ik elders op het forum geen geschikte plaats kon vinden.
Hoe kan ik het bladderend chroom het beste aanpakken?
Is het te repareren en kan men dat zelf doen?
Indien het niet zelf te doen is hoe gaat het dan met het zoeken naar een bedrijf in zijn werk. Ff googlen naar een bedrijf en direct de eerste pakken of kan je een prijs opvragen? En maakt het qua prijs dan nog uit om een paar dingen te laten verchromen of gelijk dan maar al het chroom van de hele fiets te laten doen?
Moet ik zelf alles kaal schuren of doen zij dat?
Moet je het wel nieuw verchromen of is het voordeliger om het onderdeel nieuw te kopen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Met vriendelijke groeten,
Mike