Guzzi-Tim
MF veteraan
- 3 sep 2016
- 1.743
- 514
Ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn. Als ik onderdelen nodig heb zoek ik die meestal online. Ik zou namelijk echt niet weten waar ik onderdelen in een fysieke winkel hier in de buurt zou moeten vinden. Online is makkelijk, toets de code van het onderdeel in en je ziet welk bedrijf het verkoopt. Helaas gaat het bij mij op één of andere manier echt heel vaak mis. Tijd terug speciaal type bougiedoppen nodig. Winkel had ze online in het assortiment maar niet op voorraad. Gebeld of ze dat type zeker konden leveren, benadrukt dat het een niet zo gangbare dop is, "Ja hoor, geen probleem". Twee weken later pakketje binnen. Verkeerde doppen. "Oh, excuses. Nee het type dat u besteld heeft kunnen we toch niet leveren..."
Maand terug spul besteld voor de kleine beurt die ik dit weekend wilde uitvoeren. Nieuwe inlaatrubbers (moesten uit italie komen dus lange levertijd, okey) en aangezien ik dus toch bij dat bedrijf bestelde gelijk een luchtfilter en oliefilter meebesteld. Gisteren pakketje afgehaald bij het postkantoor, oliefilter HF 551 besteld, wat zit er in de doos, oliefilter HF 151 natuurlijk...
Als ik terugkijk naar de afgelopen 3 jaar, dan gaat het echt zo'n beetje 1 op de 3 keer verkeerd. Zijn dat jullie ervaringen ook of heb ik gewoon erg veel pech?
Maand terug spul besteld voor de kleine beurt die ik dit weekend wilde uitvoeren. Nieuwe inlaatrubbers (moesten uit italie komen dus lange levertijd, okey) en aangezien ik dus toch bij dat bedrijf bestelde gelijk een luchtfilter en oliefilter meebesteld. Gisteren pakketje afgehaald bij het postkantoor, oliefilter HF 551 besteld, wat zit er in de doos, oliefilter HF 151 natuurlijk...
Als ik terugkijk naar de afgelopen 3 jaar, dan gaat het echt zo'n beetje 1 op de 3 keer verkeerd. Zijn dat jullie ervaringen ook of heb ik gewoon erg veel pech?