onderdelen pc25 cbr600f '91 t/m '94

Frankie10

MF'er
17 jun 2004
135
0
rotterdam
Ik heb een aantal onderdelen van mijn cbr600f uit '92 te koop. Deze zijn ook geschikt voor hetzelfde type uit '91 t/m '94 als het goed is. Als je het niet eens bent met een prijs mag je ook bieden ;)

Band = verkocht
Uitlaat = verkocht
Koplamp = €60,-
Achterlicht = €40,-
Zijkuip Links (rechts op het plaatje), heeft 3, 1cm lange, krasjes op de sticker.= €50,-
Zijkuip Rechts, heeft krasjes op het uitstekende deel/bobbel = €50
Kap linksachter = verkocht
Kap rechtsachter = €40
Luchtinlaat (rechts van de uitlaat op het plaatje) = €25
Kentekenplaathouder + knipperlichten (beugel is krom) = €25

Al het andere wat op de foto te zien is is ook te koop maar heeft waarschijnlijk beschadigingen mail me even voor de prijs etc.

Bij interesse het liefst e-mailen naar frankdros88@gmail.com of hier reageren.
Mvg, Frank

full
 
Laatst bewerkt:
Is het middenkapje (dat om de koplamp zit) schadevrij? Bij mij zitten er namelijk wat scheurtjes in. Heb je daar misschien een goede foto van?

Wat vraag je voor het kapje en de originele uitlaat incl. opsturen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb waarschijnlijk ook nog zo'n kapje nodig. Ik ga vrijdag bij een scahde CBR kijken. Als ik die meeneem dan heb ik ook een kapje nodig dat boven de koplamp zit! Lichte schade of scheurtjes maakt me niets uit. Als hij dus nog niet weg is, wat wil je er dan voor hebben?

@Spykes: Als jij hem al hebt, wat wil jij dan voor je oude kapje hebben?
 
Ik heb waarschijnlijk ook nog zo'n kapje nodig. Ik ga vrijdag bij een scahde CBR kijken. Als ik die meeneem dan heb ik ook een kapje nodig dat boven de koplamp zit! Lichte schade of scheurtjes maakt me niets uit. Als hij dus nog niet weg is, wat wil je er dan voor hebben?

@Spykes: Als jij hem al hebt, wat wil jij dan voor je oude kapje hebben?

Ik heb hem niet, ik zocht een schadevrije want die van mij heeft dus ook 2 kleine scheurtjes. Ii's all yours!
 
past die kentekenplaathouder met knipperlichten ook op een cbr 600f uit 1996?

Alvast bedankt voor je antwoord!
 
Terug
Bovenaan Onderaan