onderdelen prijzen

superduc

Die hard MF'er
30 jun 2001
303
0
motoren vrouwen sex
Ik zag in een belgies motorblad bij een test van een honda en een yamaha de onderdelen prijzen staan in euro´s in belgie en nederland
De yamaha onderdelen in nederland waren iets tot veel goedkoper tank ongeveer 250 euro
De honda parts waren in belgie allemaal veel goedkoper ongeveer 20% dus als je de volgende keer op je bek gaat even in belgie een dealer opzoeken?
Zullen de prijzen nu de euro er is meet naar elkaar toe gaan ?
 
Zal wel te maken hebben met belasting enzo. Nieuwe auto`s zijn in Belgie veel voordeliger dan ik NL.
 
Zal wel te maken hebben met belasting enzo. Nieuwe auto`s zijn in Belgie veel voordeliger dan ik NL.

Motoren ook trouwens hoor :)
Ik zou willen dat die verrekte europese unie nu eens echt nuttig ging wezen en die fucking grenzen volledig laat verdwijnen. Dan krijg je in gans europa overal het goedkoopst mogelijke. (al moet je er misschien wel voor naar Italië rijden)
Terwijl ik nu als Belg bijvoorbeeld niet in NL kan gaan shoppen voor verzekering of niet mijn motor/auto kan importeren zonder 1001 extra kosten.
De euro is een begin, maar ik wil meer.. VEEL meer.
 
Heb een keer een auto geprobeert uit belgie in te voeren . Moest zoooooveeel BPM dat ik niet goed werd. :(
 
Het blad Motoren en Toerisme prima blad trouwens
het is volgens mij gewoon prijsbeleid van de importeurs
voetsteuntje honda in belgie 41 euro in nederland 75 euro
benzinetank yamaha 1000 fazer in belgie 920 euro on nederland 659 scheelt dus even 575 gulden winst voor die belgischeimporteur
 
Yamaha heeft zijn Europese hoofdkantoor en distributiecentrum op Schiphol zitten. Misschien dat daarom hun onderdeelprijzen in NL lager zijn dan in B.
 
nu we het toch over onderdeel prijzen hebben.
wat zijn goede belgieche motoronderdelen verkoopsites.
voor prijsvergelijkingen.
 
Op zondag 30 december 2001 22:20 schreef lexe het volgende:
nu we het toch over onderdeel prijzen hebben.
wat zijn goede belgiesche motoronderdelen verkoopsites.
voor prijsvergelijkingen.

dan maar nog eens de vraag herhalen:

wat zijn goede belgiesche motoronderdelen verkoopsites?
 
Terug
Bovenaan Onderaan