Onderdelen R1 2004 - lava red

Superturismo

Die hard MF'er
Donateur
21 jan 2005
599
383
ZH
Mis je nog wat voor je Yamaha R1 voor de jaren 2004-2006? Na een vastgelopen motorblok heb ik hem nog een jaar in de garage laten staan (op zoek naar een nieuw blok) om hem van zijn oude dag te laten genieten, maar nu heb ik toch maar gekozen voor demontage.

De motor is door mij zelf nieuw aangeschaft en levert de volgende onderdelen:

- frame met kenteken (1e eigenaar, zit nu nog in de verzekering/MRB, dom, maar goed is nog niet geschorst dus);
- wielen met schijven;
- remklauwen;
- kuipdelen met gebruikerssporen (heb de motor overal mee naartoe genomen en neergezet, er zitten meer en minder mooie delen op, geef even aan wat je zoekt, alles in de kleur Lava Red);
- goed werkend dashboard (kmstand heel veel, bijna 130.000 :] );
- onbeschadigde tank;
- voorvorken;
- schokbreker;
- zitje;
- spiegels;
- kuipruit;
- rem- en schakelset;
- passagierssteunen;
- motorblok dat niet meer draait (met heel veel kilometers, zie hierboven), maar wel altijd verse olie en filters gehad en grote beurten inclusief kleppenstellen ed. elke 40.000. Bij de laatste keer was het idee nog dat hij zomaar nog eens 120.000km kon lopen, maar dat is dus niet gelukt. Blok liep al wel wat rauw en had wat pk's verloren, maar ik had er nog veel plezier van. De enige tip was dat de bougiedoppen wat loszaten dus dat die wel tzt vervangen zouden moeten worden. Mocht iemand dit blok nog interessant vinden, is dit dus ook te koop;
- alles wat je nog kan verzinnen aan een R1...
 
Terug
Bovenaan Onderaan