Onderdelen shoei raid verloren

mxl

MF'er
23 mrt 2003
198
0
Den Haag
Ik heb vandaag wat onderdelen van mijn shoei raid verloren. Het gaat specifiek om het mechanisme om het visier op een kier te zetten. Omdat ik morgen moet werken kan ik niet alle dealers af bellen of ze deze onderdelen op voorraad hebben. Weet iemand of hans van wijk of Safe in zoetermeer deze onderdelen op voorraad hebben, zo ja wat kost dit ongeveer. Ik kan dan namelijk mijn vriendin op pad sturen. Met het pinksterweekend voor de deur is het wel fijn om een complete helm te hebben.
 
Weet geen antwoord op je vraag, maar heb het zelf ook al eens bijna gehad. Die grote kunststof schroef komt langzaam los en vervolgens hangt je vizier nog maar half vast.
ff goed vastdraaien en probleem was daarna over.
 
Ik heb vorig jaar nota bene in Zuid Frankrijk een deel van de vizierbevestiging van mijn Shoei Syncrotec verloren, toen hebben ze die van een andere helm (bedoeld voor verkoop) afgehaald voor me en een nieuwe besteld voor die andere helm. Kostte me 7 euro en een beetje voor het hele bevestigingssetje...
Ik had wel eerst op de Shoei-website gezocht naar dealers, en was naar een van die zaken toegegaan.

Op http://www.shoei.fr/site_nl/ventes/index.htm kan je zien dat de beide zaken die je noemde officieel dealer zijn dus ik zou het gewoon proberen, evt. kan je ze voorstellen het net zo te doen als ze bij mij hebben gedaan.

Succes!
 
Het mechanisme zal wel wat kosten, niet al te veel denk ik. Als je schroevjes en dergelijk kwijt/stuk zijn krijg die vaak gratis mee onder de term shoei service :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan