Onderdelen supermagna VF750C

jimirichard

Rookie
30 jul 2004
6
0
Stein
Ik heb een supermagna VF750C bouwjaar '88.
Ik heb onlangs geconstateerd dat de 4e versnelling stuk is! Dit is behoorlijk kl..te maar wel te repareren ware het niet dat niet alle onderdelen te vinden zijn. Nou ben ik nog op zoek naar twee tandwielen op de secundaire as nl. het 29 tands tandwiel voor de 4e versnelling en het 24 tands tandwiel voor de 6e versnelling.
onderdeel nummers zijn 23521-MB0-000(6e versnelling 24 tnds) en 23481-MB0-000 (4e versnelling 29 tnds).
Heb tot nu toe alleen sites in USA gevonden! www.ronayers.com en http://www.powersportspro.com (www.powersportspro.com)
Wie weet waar en of bij wie ik hier in Nederland of Belgie of zelfs Duitsland terrecht kan voor deze onderdelen, onders ben ik genoodzaakt via bovengenoemde sites in USA te bestellen.

Greetzzz, Jimirichard
 
Ja, was dat maar zo makkelijk. Dus niet! Helaas zijn deze onderdelen niet via de reguliere kanalen te verkrijgen. Anders had ik dit ook niet hier gepost!
Dus graag zinnige tips en suggesties!!!???

Grtzzz, Jimirichard
 
Ik werk zelf bij een Honda dealer en zal vanmiddag eens rondzoeken (kan namelijk ook voorraad checken door heel nederland) kan me trouwens niet voorstellen dat Honda ze zelf niet meer kan leveren!
 
Help, ik heb net vernomen dat mijn tandwielen niet meer leverbaar waren bij Honda!!!
Mijn eerste info bleek dus wel juist te zijn, wat kan ik nu doen????????
Motorslopen??? die een magnablok hebben liggen???? of iemand die ergens nog iets heeft liggen van blok of tandwielen????
 
Help, ik heb net vernomen dat mijn tandwielen niet meer leverbaar waren bij Honda!!!
Mijn eerste info bleek dus wel juist te zijn, wat kan ik nu doen????????
Motorslopen??? die een magnablok hebben liggen???? of iemand die ergens nog iets heeft liggen van blok of tandwielen????

Probeer anders Piet van Ekeren Import Westenenkerzijweg 19b 7335DA Apeldoorn 055-5417696

Die heeft/had veel los spul liggen.
 
Help, ik heb net vernomen dat mijn tandwielen niet meer leverbaar waren bij Honda!!!
Mijn eerste info bleek dus wel juist te zijn, wat kan ik nu doen????????
Motorslopen??? die een magnablok hebben liggen???? of iemand die ergens nog iets heeft liggen van blok of tandwielen????

Zoals ik je al eerder gemeld heb zijn ze nog WEL leverbaar.........waarom je nu hier zegt van niet is me een raadsel, succes met dat ding!
 
Ja dat niet alle onderdelen meer leverbaar zijn (zoals lakdelen etc.) van die leeftijd lijkt me logisch, maar ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat blok en framedelen niet meer te koop waren bij Honda's van die leeftijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan